Правда про секс. Ілентина - Валія Кіян
— Я маю кращі ноги, — заявила вона.
— Маєш кращі ноги? То треба бачити.
— Твою пропозицію беру до уваги. Хіба повіриш мені на слово.
— Вірю твоєму чесному слову, що маєш гарні ноги. Тільки останнім часом мені подобаються трошки кривенькі жіночі ноги. В певних позиціях то так пікантно.
Раз я для Киці Арій, в мене мають бути смаки Арія. Всі ми знаємо, що він тепер любить трохи кривенькі ноги, розповідав нам про це разів двадцять, за кожним разом додаючи нові деталі.
— Мусиш перевірити. Може фактично буде краще поміняти позу. Казанова має гідних послідовників. — Кицю зачепили смаки Арія, що до ніг.
— Я не Казанова. Я тупий хлопець і нічого не знаю. Розкажи, яка позиція ліпша?
— Я не знаю, як то робиться. Мусиш спитати Ровериста. Може він знає щось на ту тему.
— Але я гетеросексуальний!
— То свята відомість для мене. Я теж.
— Хей, хей! Я теж! — До розмови приєднується Сабріна.
— Знала, що ти це злапаєш!
— Я чи Іван?
— І одному і другому пасує. Якось самі здогадайтеся. — Киця нас послала, але Сабріна не здається.
— Не йдеться про «якось», а про «якість». — Останнє слово було за Сабріною, але й за Кицею також.
І так надалі ми будемо говорити про мистецтво, бо Киця хоче тільки інтелектуальні розмови.
Реальність.
До речі про розмови. Перед сном я поговорила з одеситом.
— Петер, ти зараз зайнятий чимось хорошим? Жінками?
— Не тримаю.
— Що значить не тримаю, не скотина все-таки. Ти грубо про нас жінок.
— Тримають ще котиків, пташок, рибок.
— А ти кого мав на увазі?
— Живність в домі.
— Хитрий ти, Петер! Я сьогодні маю намір відчувати себе жінкою. Хочеш буду до тебе приставати? Я навчилася.
— Я готовий.
Тоді я пишу до Петера тими словами, якими до мене «Арія» пише Киця. Про розум, про симпатії, про чутливість і інтуїцію.
— Прозвучало, як лестощі.
— Я повторила те, що мені пишуть. Сама я так не вмію.
Петер розповів, що живе недалеко від моря, але цього року ще не купався. Скоро до нього приїдуть гості і тоді буде ходити на море.
— О! Приїде жінка? Красива?
— Ну не чоловік же. Все в порядку.
— Я за тебе спокійна. Може по ходу будеш освітлювати детальний розвиток подій, для справи?
— Не той випадок.
— Чому?
— Не вчора розпочалось.
— Той що, писатимеш продовження.
— Поки це так.
— Не зрозуміла. Як так? Ти хитруєш, напиши щоб було зрозуміло.
— Я не хитрую. Описувати не стану, тому, що ці стосунки довготривалі. Значить не матеріал. Що, не зрозуміло?
Такого я не чекала. До мене не зразу дійшло, що Петер вважає, ніби писати можна тільки про легковажні стосунки.
— Ясно звичайно. Тільки з чого ти взяв, що я пишу тільки про випадковий секс? Я описую і сімейні пари також.
— І тобі про це розповідають?
— Так. Просто я імена змінюю.
— Справа не в цьому. Просто дійсно про особисте, якось то не розповідають.
— Чому? Розповідають, просто з другими емоціями, більш ніжно.
— Я не звик про особисте тріпатися.
От так! Абсолютно не розумію чоловіків. Він розповідав мені не одну пікантну історію. І що, то було не особисте? Публічне?
Віртуальність.
Туман білий, як молоко, краплями осідав на каменях. На мокрі поверхні скелі бачила своє розмите зображення. Провела рукою по краплинах і вони цівками стекли до долу. Пішла на шум води. Поряд йшла біла одноріг, здригаючись шкірою, струшуючи вологу. Йшли берегом, під ногами в піску напівзасипані відбитки великих копит.
— Власне все може бути добре.
Одноріг труснула шкірою, окропила бризками.
— Тобі то що? Чорний одноріг обов’язково буде.
Тихо заіржала. Десь далеко їй відповіли. Луна над водою перекочувала ці звуки.
— Та в тебе ось є цілий табун.
Одноріг різко зупинилася, зробивши копитами борозну в піску, націлила на неї ріг. Так і стояли деякий час. Потім погладила білу шию, взялася за гриву і сіла верхи на однорога.
— Ти права! Я також можу мати по вершнику на кожного однорога з твого табуна. Але навіщо? І річ зовсім не в моральних принципах. Та й не знаю я в чому річ!
Біла одноріг не слухала. Вона знала куди йти і йшла на голос. В тумані було чути стук копит по камені, не по мокрому піску і десь близько, зовсім поряд.
— Ти мене чуєш? запитала.
— Чую.
Далі їхали поряд в тумані. Не бачили один одного, але відчували присутність. Море переходило а туман, туман переходив в море.
Реальність.
— Можу ще про натурницю розповісти.
Юзліс показував Ілентині свої етюди. Ставив їх на мольберт один за одним. І поставивши наступний, де була зображена оголена жінка, поринув у спогади.
— Вона мені позувала оголена. Приходила, роздягалася, лягала на подіум і завмирала. А коли я писав, то бачив як вона слідкувала з моїми рухами, дивилася як я працюю. Коли сеанс закінчувався, підходила, дивилася, що я зробив і якось так здригалася. Потім хвалила, говорила,