Темна матерія - Блейк Крауч
Я дивлюся в її очі, димчасті й блискучі в скрадливому світлі з вікна.
Можна впасти в ці очі, й усе падати, падати, не досягаючи дна.
Вона — не мати мого сина, вона — не моя дружина, ми не пройшли по життю рука в руці, та однак я кохаю її, і не просто як версію Даніели, яка існує в моїй голові, в моїй історії. Я кохаю цю реальну жінку піді мною в цьому ліжку, тут і зараз, де б це не було, бо це та сама організація матерії — ті самі очі, той самий голос, той самий запах, той самий смак...
Далі починається те, що важко назвати любощами одружених людей.
Наш секс — незграбний, наосліп, на-задньому-сидінні-машини, незахищений-бо-кого-це-в-біса-хвилює, що розбиває-протони-на-друзки.
Через якусь хвилю ми лежимо, переплівшись спітнілими й тремтячими тілами, і дивимось на вогні нашого міста.
Серце Даніели стукоче в її грудях, і я відчуваю, як воно б’ється мені в бік — тук-тук — і потроху заспокоюється.
Повільніше.
Повільніше.
— Все гаразд? — шепоче вона. — Мені здалося, наче під’їхала машина.
— Я не знаю, що б я робив, якби не знайшов тебе.
— Але ж знайшов. І що б там не було, а я тут для тебе. Ти ж знаєш це, правда?
Вона пробігає пальцями по моїх руках.
Вони зупиняються біля нитки, зав’язаної навколо мого підмізинного пальця.
— Що це? — питає вона.
— Доказ, — кажу я.
— Доказ?
— Що я не божевільний.
Знову западає тиша.
Я не знаю напевно, котра зараз година, але друга година ночі вже точно минула.
Бари зараз зачиняться.
Потім вулиці стануть тихими й спокійними, хіба що вночі буде заметіль.
Повітря, яке пробивається крізь щілину у вікні, найхолодніше о цій порі.
Воно лоскоче наші вкриті потом тіла.
— Мені треба з’їздити додому, — кажу я.
— В особняк на Логан-сквер?
— Так.
— Навіщо?
— У мене ж дома, мабуть, є кабінет. Я хочу зайти в комп’ютер, подивитися, над чим я працював. Може, я знайду якісь документи, записи, що-небудь, що проллє світло на те, що зі мною відбувається.
— Я можу раненько відвезти тебе.
— Краще тобі цього не робити.
— Чому?
— Це може бути небезпечно.
— А чому воно не...
У вітальні вхідні двері здригаються від грюкоту, наче хтось гатить в них кулаками. Я уявляю, що так стукають копи.
— Кого це чорти принесли в такий час? — питаю.
Даніела вилазить з ліжка й голяка виходить із кімнати.
Я цілу хвилину копирсаюсь, поки знаходжу свої труси-шорти в скрученій ковдрі, і коли я їх натягаю, Даніела з’являється зі своєї спальні в купальному халаті.
Ми прямуємо у вітальню.
Коли Даніела підходить до дверей, грюкіт повторюється.
— Не відчиняй, — шепочу я.
— За жодних обставин.
Вона припадає до вічка у дверях, і тут дзвонить телефон.
Ми одночасно здригаємось.
Даніела перетинає вітальню, щоб узяти бездротовий телефон, який лежить на журнальному столику.
Я зазираю у вічко й бачу чоловіка, який стоїть у коридорі спиною до дверей.
Він розмовляє по мобільнику.
Даніела відповідає:
— Алло.
Чоловік одягнений у чорне — черевики «Док Мартене», джинси, шкіряна куртка.
Даніела питає по телефону:
— Хто це?
Я підходжу до неї і, показуючи на двері, самими губами питаю:
— Це він?
Вона киває.
— Що він хоче?
Вона показує на мене.
Тепер я чую голос того чоловіка одночасно з-за дверей і з телефонної трубки.
Вона каже в телефон:
— Я не розумію, про що ви говорите. Тут тільки я, і я живу сама, і я не збираюся пускати у свою квартиру якогось чужого чоловіка о другій годині...
Двері з гуркотом розчиняються, дверний ланцюжок відривається і летить через усю кімнату, чоловік заходить досередини й піднімає пістолет з довгою чорною трубкою, нагвинченою на ствол.
Він тримає на прицілі нас обох, і коли він ударом зачиняє