Ринок Троєщина - Олег Петренко
Рано-вранці світло проникло в квартиру відбиваючи блиски білого світла і освітлюючи ще темну кімнату як в цей момент прокинувся маленький хлопчик на ім'я Олег. Легко кивнув головою і глянув на вікно, сяйво, що пропускало через світлі штори, і світило в очі. Відвернувшись, глянув на свого брата, а батьки вже не спали і займалися домашніми справами. Батька звали Петро, а матір Таня. Сьогодні був вихідний день. Звичайний вихідний у пору осені. І цього дня Олег разом із сім'єю мали піти на ринок і купити йому іграшку. Олегу було лише п'ять років і ще нічого не розумів про цей світ і для нього він був дивовижним, надзвичайним, наповненим різною радістю. Щоранку прокидаючись відразу планував свій день і те з якими гратиме іграшками. Завжди вигадував різні ігри і весь час рухався, бігав кімнатою чи вулицею. Іноді бачив різних істот і їхня поява його не лякала, а це були демони та інші духи, поява яких була на кілька секунд і про своє бачення світу нічого нікому не говорив. Ніколи і ні в чому не бачив ніякої небезпеки і всім і всьому довіряв, але насправді цей світ був дуже небезпечним. У п'ять років ще нічого не зрозумів, де народився, адже попереду було все життя. Проживав разом із батьками у двокімнатній квартирі та спав на окремому кріслі від брата та батьків. За кілька хвилин прокинувся його брат, якого звали Сергій, але він не поспішав вставати з крісла і ще лежав і дивився у вікно, думав про щось своє. Сергій був старший за Олега на чотири роки. Різниця в роках була помітною і в нього вже були інші інтереси, які відрізнялися від молодшого брата і мав свій погляд на цей світ і ніколи не бачив надприродних істот, які з'являлися Олегові. Ставлення до брата було холодним і найчастіше його ігнорував через відсутність уваги батьків, а це була заздрість і уже ходив до школи. На прохання батьків та зміни свого ставлення, а вони бажали, щоб подорослішав, ставився до брата без уваги та розуміння. Іноді між братами виникали непорозуміння та конфлікт у ситуації. Коли Олег з великим бажанням підходив до Сергія поспілкуватись, а той відмовляв йому, відвертався від нього. Олег не розумів у чому річ, і далі продовжував знаходити можливість у спілкуванні, а розмова проходила у кілька снів. У Олега в цей час були деякі вади у спілкуванні. Не міг говорити і сильно заїкався. Розуміючи, що люди між собою спілкуються вільно без зупинок і таку мову Сергія видаляв від себе, бачачи, що Олег має свої певні недоліки. Батьки на це не звертали уваги і сподівалися на те, що з роками це мене і нічого жахливого в цьому немає, адже діти коли навчаються спілкуватися, то у них завжди виникають певні затримки у розвитку мови від страху чи ще чогось. Але насправді це заїкуватість виникло у дитячому садку, коли виховательки, які були там під час сну, почали глузувати з дітей. Олег цього не пам'ятав, а глузування відбувалося певним чином і тоді, коли діти лягали спати. Під час сну вихователі всі разом підходили до дітей, коли вони спали та хапали їх за шию, світили маленьким ліхтариком, а потім натискали на руки, шию, і діти в такому віці нічого не розуміли, а іноді в голову вставляли голки. Здебільшого вони спокійно спали і нічого не помічали, а коли прокидалися, то якось по-іншому починали поводитися. Спав спокійно, але в його спогадах виникали якісь дивні сновидіння, коли хтось його тримає руками і щось каже, а він знову заплющував очі. Через якийсь час, але йому вже було важко дихати і виникали затримки в диханні, відчував сильний пульсований тиск по всьому тілу. Що з ним відбувалося? Він нічого не розумів і дивлячись на те, що глузування вихователів відбувалося дуже часто і діти швидко змінювалися, ставали розумово відсталими. На когось це сталося як уповільнення рухів та сонливість, а в Олега таке з'явилося відображення у мові та змінювалося бачення світу. Все починав бачити в якомусь незрозумілому темному сні, а в такому віці ще не розрізняв, де сновидіння, а де реальність, усе було в запамороченні. Що відбувалося у дитячому садку для всіх було загадкою, а це робили місцеві кримінальні авторитети, які наймали жінок для своїх експериментів та змінювали долю дітей. Після сну не дивлячись на свій хворий стан далі радів світу і з усмішкою біг до кожного вихователя і обіймав за ноги, а потім йшов до інших дітей, які грали різними іграшками на відведеній для ігор ковдрі, але при грі у нього виникало раптове запаморочення і відразу починав забувати. певні моменти свого життя зникали із спогадів. У такому віці на це не зважав і ставився як до належного стану здоров'я. Під час гри, інші діти теж ставали повільними. Підходив до них і намагався розмовляти, але в нього нічого не виходило і з тремтячим обличчям дивився на них, а вони вже вимовляли зрозумілу пропозицію. Олега ніхто не розумів і те, що хоче сказати. Всі діти дивилися на нього і розуміли, що з ним щось не так, він почував себе зайвим, і так було кілька років. Коли батьки приходили після закінчення виховного процесу, дивлячись на всіх дітей відразу бачили їхню втому, але не розуміли, що насправді з ними відбувалося і відносили їхній стан до втоми. Ніхто не звертав уваги на їхні повільні рухи, а коли бачив свою матір і батька він біг до них як міг і з усією швидкістю, яка в нього була, але рухи також були сповільнені. Після довгих експериментів став зовсім іншою дитиною, розумово відсталою. Таке ставлення також не оминуло Сергія, і у нього виникло відчуження від усіх людей разом із заздрістю. У той період їхнього життя, коли це все відбувалося з ними, вони ще разом ходили в дитячий садок, але в різні групи. Вихователі як це потрібно було виховувати дітей і навчати спілкуватися між собою, відкривати світ з кращих сторін, розповідати про доброту та моральні цінності, робили все навпаки і тоді коли спали діти вихователі збиралися разом і робили різні ритуали з іграшками, які беруть до рук одну з іграшок дітей, вставляли в неї голки і шепотіли на вухо заклинання. Всі діти, які потрапляли в дитячий садок, ставали жертвою і не дивлячись, що Сергій старше чотирьох років, також потрапив до рук божевільних жінок, які протягом тривалого часу займалися експериментами, що в майбутньому зазнало певних негативних наслідків. Насамперед був вплив на сімейні відносини та збільшення непорозумінь із конфліктними ситуаціями, що відокремлювали сімейні вузи розуміння та належного виховання. У кожного з дітей були різні наслідки, а хтось навпаки ставав гіперактивним і над такою дитиною було важко взяти контроль і стежити за нею, відмовляючись реагувати на прохання батьків, стаючи невгамовним. У цей час їхнього життя Сергій уже пішов навчатися до школи, а Олег ще ходив до дитячого садка і йому ще залишився рік до закінчення дитячої групи.