Українська література » Наука, Освіта » “Культурна революція” в Україні, або Управління деградацією - Микола Іванович Сенченко

“Культурна революція” в Україні, або Управління деградацією - Микола Іванович Сенченко

Читаємо онлайн “Культурна революція” в Україні, або Управління деградацією - Микола Іванович Сенченко

...Зітхнув Тарас:

— Останній рубікон...

Всього було на нашій Україні,

Але таких чорнобилів, як нині,

Ще не було, Богдане, іспокон.

Супроти нас —

не хан, не богдихан,

Не лях, не шваб

чи рідні московити, —

Сам князь пітьми —

володар сього світу, —

Не військо вислав, —

виставив гаман...

Борис Олійник. “Трубить Трубіж”

Підтримання життєдіяльності певного класу, який не створює матеріальних цінностей, потребує створення держави. Коли ж держави немає і не існують фізичні кордони, необхідно встановити кордони моральні чи національні, а найкраще ті й ті між “своїми” і “чужими” і не дати можливості “своїм” відчути себе в безпеці серед інших етносів. Так поводяться “авторитети” бандитських угруповань. Це звичайні методи маніпулювання свідомістю мас з метою отримання засобів існування для “еліти”. У середовищі, де відсутні будь-які міжетнічні конфлікти, антисемітизм для євреїв був і є природною заміною гетто, яким євреї відгороджували себе від світу.

Проте жупел антисемітизму дає можливість руйнувати й архетип[147] державоутворювальної нації за допомогою засобів масової інформації і структур, що впроваджують ідеологію іудеолібералізму, незважаючи на Ст. 15 Конституції України, де чітко сказано: “Суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності. Жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов’язкова. Цензура заборонена”. Проте цензура заборонена для корінної нації, а для інших — ні. Наприклад, захотів єврейський антифашистський комітет закрити газету “Сільські вісті” — і суд, наш “найсправедливіший”, ухвалює рішення про заборону видання газети.

Руйнування архетипу нації і послаблення захисних механізмів психіки природним чином здійснюється через основні інстинкти, обмеження яких є підгрунтям національної культури будь-якого народу. Можливості маніпулювання свідомістю людини тим вищі, чим слабшими є її захисні механізми. У своїй більшості ці механізми побудовані з інформаційних елементів історичної культури суспільства чи нації.

Деідеологізований соціальний організм, із зруйнованою системою національної свідомості та управління, не має достатнього потенціалу для опору. Його “свідомість” визначається спільною підсвідомістю мас, що грунтується на природних біологічних інстинктах. Такий соціальний організм, підтримуючи стан гедонізму, здатний довести себе до руйнації. Це нагадує поведінку наркомана чи алкоголіка, який сам оплачує своє руйнування. Щоб створити таку ситуацію, треба мати у своїх руках засоби інформації — телебачення, радіо, газети.

Довідка. “Сьогодні іудеями, які повністю прибрали до своїх рук всі світові, в тому числі й електронні, засоби масової інформації, для відкачування енергії Дияволу введено в дію і найновіші технології — фільми жахів, різноманітні форми рок, поп і реп-музики, які сприяють випроміненню людиною у простір згустків негативної енергії. Єдиний спосіб не підсилювати могутність Диявола — не дивитись і не слухати цю мерзоту, а також знищувати цю продукцію разом з її винахідниками”[148].

Ось чому іудеї так швидко захопили інформаційний простір телебачення. Байки про високі прибутки від реклами — для примітивних людей. Усі витрати телебачення оплачені іудейськими банкірами чи простіше — фінансовим інтернаціоналом.

Для прикладу наведу уривок з розповіді В. Рабиновича з книги “Олігарх”, яку видав у Німеччині Юрген Рот[149] (у перекладному виданні видавництва “Фоліо” цей розділ відсутній). “У 1995 і 1996 рр. в Україні розпочалося ліцензування телевізійних каналів, а також ефірного часу на обох державних програмах телебачення. Я вважав, що Олександр Роднянський міг би займатися технічними питаннями. Всі фінансові питання контролював я, а Борис Фуксманн, який працював зі мною у фірмі “Нордекс”, мав подбати про прибутки. Крім того, ми створили рекламну фірму. Тоді американський підприємець Рональд Лаудер у Нью-Йорку запропонував нам вступити в компанію “1+1” з 50 відсотками”.

Рональд Лаудер свого часу був послом США в Австрії, досяг підприємницького успіху в галузі комерційних товарів, був кандидатом на пост мера Нью-Йорка і головою ради Музею сучасного мистецтва в Нью-Йорку. Його компанію “Central European” було створено в 1992 р. з тим, щоб утвердитися в колишніх радянських республіках. Він мав фірми в Чехії, Словаччині, Румунії та Угорщині. Україна також була важливим ринком збуту для його імперії засобів масової інформації.

“Ми довго дискутували, — продовжує Рабинович. — Потім уклали договір, згідно з яким Рональд Лаудер отримує 50 відсотків пайової участі в нашому підприємстві... “. Отже, за Рабиновичем і Роднянським стоїть Лаудер та інші.

“Найпопулярнішими носіями “телевізійної культури” в українські маси є телеканали “Інтер” і “Студія 1+1”, які пов’язують з іменами євреїв Григорія Суркіса і Олександра Роднянського, — пише Е. Ходос. — До речі, час від часу телеправа останнього робить спробу заперечувати єврей Вадим Рабинович, якому належить телекомпанія “ЕРА”, яка веде мовлення вночі на “Першому національному”. За “Інтером” і “Студією 1+1” за рівнем популярності — телеканали “Новий канал”, ICTV і СТБ, рейтинг яких достатньо високий, про що свідчить їх входження до п’ятірки лідерів українського телемовлення. Хто ж володіє ними? Єврей Віктор Пінчук — зять Президента України, найбільший олігарх, за спиною якого стоїть секта Хабад, виходець із Дніпропетровська, батьківщини Сьомого Любавицького П-дца. І нехай вас не вводить в оману його українське прізвище. Віктор Пінчук — чистокровний єврей: по материнській та батьківській лініях, за вірою і за суттю”[150].

Тому не випадково ми бачимо на екранах телевізорів терор проти

Відгуки про книгу “Культурна революція” в Україні, або Управління деградацією - Микола Іванович Сенченко (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: