Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
359 Див. Amy Chua, World on Fire: How Exporting Free Market Democracy Breeds Ethnic Hatred and Global Instability (New York: Doubleday, 2003), pp. 108–9; Donald L. Horowitz,Ethnic Groups in Con. ict (Berkeley, Los Angeles & London: University of California Press, 1985), pp. 27–8, 154–5, 250–1.
360 Див. Robert S. Smith,Kingdoms of the Yoruba (3 rd edition) (Madison, WI: University of Wisconsin, 1988); Babatunde Lawal, “Reclaiming the Past: Yoruba Elements in African American Arts”, in Toyin Falola and Matt D. Childs, eds., The Yoruba Diaspora in the Atlantic World (Bloomington, IN: Indiana University Press, 2004), 291, 292.
361 Див. Thomas D. Boston, ed., A Di.erent Vision: African American Economic Thought (London and New York: Routledge, 1997), pp. 177–8; see also Chua, World on Fire, pp. 108–9
362 Chinua Achebe, There Was a Country: A Personal History of Biafra(New York: Penguin Press, 2012), pp. 76–8. Натяк на те, що ігбо особливі, також можна знайти у новому захопливому романі «Американа» нігерійської (ігбо) письменниці Чімаманди Нґозі Адічі, в якому сенегальська майстриня з плетення кіс стверджує, що «ігбо завжди одружуються з ігбо». Див. Chimamanda Ngozi Adichie, Americanah (New York and Toronto: Alfred A. Knopf, 2013), p. 15.
363 Owens and Lynch, “Black and Hispanic Immigrants’ Resilience against Negative-ability Racial Stereotypes”, pp. 303–25.
364 Yaw O. Adutwum, “The Impact of Culture on Academic Achievement Among Ghanian Immigrant Children” (неопублікована дисертація) (USC Digital Library: 2009); Kay Deaux et al., “Becoming American: Stereotype Threat E.ects in Afro-Caribbean Immigrant Groups”, Social Psychology Quarterly 70, no. 4 (2007), pp. 383–404; Alwyn D. Gilkes, “Among Thistles and Thorns: West Indian Diaspora Immigrants in New York City and Toronto” (неопублікована дисертація) (ProQuest Dissertations and Theses: 2005).
365 Mary C. Waters, Black Identities: West Indian Immigrant Dreams and American Realities (New York and Cambridge, MA: Russell Sage Foundation and Harvard University Press, 1999), pp. 65–6.
366 Patricia Ngozi Anekwe, Characteristics and Challenges of High Achieving Second-Generation Nigerian Youths in the United States (Universal-Publishers, 2008), p. 128. Аналогічний погляд часто висловлюють іммігранти з Вест-Індії. Вчитель з ямайсько-американської школи говорить:
Я не можу допомогти їм [афроамериканцям], бо вони дуже переймаються расизмом і так часто розігрують цей сценарій і сприймають все саме у такий спосіб, що часом до них навіть не можна наблизитися. Якщо їх намагаються навчити чогось такого, що не про чорне-чорне-чорне, то знаєте, вони не в захваті… Часом мені їх шкода, але виявляється, що ви просто не можете змінити їхнє ставлення, бо вони навіть не кажуть вам, що їм незрозуміло. Waters, Black Identities, pp. 171–2.
367 Min Zhou, “The Ethnic System of Supplementary Education: Nonpro. t and For-Pro.t Institutions in Los Angeles’ Chinese Immigrant Community”, in Marybeth Shinn and Hirokazu Yoshikawa, eds., Toward Positive Youth Development: Transforming School and Community Programs (New York: Oxford University Press, 2008), p. 232
368 Cooper, The House on Sugar Beach, p. 6.
369 Cooper, The House on Sugar Beach, p. 11.
370 Helene Cooper, “Author Interview”, http://authors.simonandschuster.com/ Helene-Co oper/18871279/interviews/91.
Розділ четвертий. Загроженість
371 Alexis de Tocqueville,Democracy in America, trans. George Lawrence, ed. J. P. Mayer, vol. 2, part II, chap. 13 (Garden City, NY: Anchor Books, 1969), pp. 535–8.
372 Tocqueville, Democracy in America, vol. 2, part III, chap. 19, p. 627.
373 Ibid., pp. 536, 538.
374 Tocqueville, Democracy in America, vol. 2, part III, chap. 19, p. 627.
375 Tocqueville, Democracy in America, vol. 2, part II, chap. 13, p. 535.
376 Насправді Зара у трагедії Уїльяма Конгрива «Наречена у жалобі» говорить: «Heaven has no rage like love to hatred turned, Nor hell a fury like a woman scorned». (Act III, Scene VIII). Див. “The Mourning Bride: A Tragedy”, in John Bell, Bell’s British Theatre Consisting of the Most Esteemed British Plays, vol. XIX (London: George Cawthorn, British Library, 1797), p. 63.
377 Arthur O. Lovejoy,Re.ections on Human Nature (Baltimore: The Johns Hopkins Press, 1961), p. 181 (із Traite de metaphysique Вольтера) («Бути предметом зневаги тих, з ким ми живемо, це те, чого ніхто ніколи не міг і не зможе витримати»).
378 Thomas D. Boswell and James R. Curtis, The Cuban-American Experience: Culture, Images, and Perspectives (New Jersey: Rowman & Allanheld, 1984), p. 46.
379 Maria Cristina Garcia, Havana USA: Cuban Exiles and Cuban Americans in South Florida, 1959–1994 (Berkeley and Los Angeles: University of California Press, 1996), p. 20; Gonzalez-Pando, The Cuban Americans, p. 36.
380 TadFriend, Cheerful Money: Me, My Family, and the Last Days of Wasp Splendor (New York: Little, Brown and Company, 2009), p. 153; див. також Digby Baltzell, “The Protestant Establishment Revisited”, The American Scholar. 45, no. 4 (1976), pp. 499, 505 (зазначено, що БАСПи в третьому поколінні йшли до «Гарварду, Єлю і Принстону, де вступали до найкращих клубів і випускалися з С — “джентельменськими оцінками”»), pp. 506, 512.
381 Peter Sayles, “Report from Newport RI: American WASPs — Dispossessed, Degenerate… Or Both?” VDARE.com, Jan. 20, 2013; див. також Jerome Karabel,The Chosen: The Hidden History of Admission and Exclusion at Harvard, Yale, and Princeton (Boston and New York: Houghton Mi.in Company, 2005), pp. 115, 131.
382 Robert Frank, “That Bright, Dying Star, the American WASP”, Wall Street Journal, May 15, 2010; див. також David Brooks, “Why Our Elites Stink”, New York Times, July 12, 2012.
383 Miguel Gonzalez-Pando, The Cuban Americans (Westport, CT, and London: Greenwood Press, 1998), pp. 46–7.
384 Ibid.
385 Maria Cristina Garcia, Havana USA: Cuban Exiles and Cuban Americans in South Florida, 1959–1994 (Berkeley and Los Angeles: University of California Press, 1996), pp. 18–20, 40; Miguel Gonzalez-Pando,The