Українська література » Інше » Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Читаємо онлайн Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
and Mitchell, The Black List, p. 4.

340 David Harding, Living the Drama: Community, Culture and Con. ict Among Inner-City Boys (Chicago: University of Chicago Press, 2010), p. 18; див. загалом Michelle Alexander, The NewJim Crow: Mass Incarceration in the Age of Colorblindness (New York: The New Press, 2010).

341 Gaetane Jean-Marie and Anthony H. Normore, “A Repository of Social Justice: Black Women Leaders at Historically Black Colleges and Universities”, in Anthony H. Normore ed., Leadership for Social Justice: Promoting Equity and Excellence Through Inquiry and Re. ectivePractice (Information Age Publishing, 2008), pp. 7–8 (частина триступеневої «місії» університетів, історично призначених для темношкірих, полягала у «служінні темношкірій спільноті та країні шляхом допомоги у розвитку лідерства та расової гордості»).

342 Kassie Freeman, ed.,African American Culture in Higher Education Research and Practice (Westport, CT: Praeger, Publishers, 1998), p. 9 («дослідження свідчать, що афроамериканським студентам, які відвідують університети, історично призначені для темношкірих, притаманні вищі інтелектуальні досягнення, краща психологічна адаптація, позитивніше уявлення про себе, сильніша расова гордість і амбітніші прагнення»; Mikyong Minsun Kim and Clifton F. Conrad, “The Impact of Historically Black Colleges and Universities on the Academic Success of African-American Students”,Research in Higher Education 47, no. 4 (2006), pp. 399–400, 402 (афроамериканські студенти мають «однакову вірогідність отримати ступінь бакалавра, незалежно від того, відвідують вони коледж, історично призначений для темношкірих чи для білих», але «серед афроамериканських випускників винятково високий відсоток політичних лідерів, юристів, лікарів та докторів наук закінчили університети, історично призначені для темношкірих». Підсумовано інші дослідження, які виявили, що афроамериканські студенти, особливо жінки, демонструють кращий когнітивний розвиток в університетах, історично призначених для темношкірих, «отримують вищі оцінки і мають вищі сподівання щодо дипломів порівняно зі своїми однолітками з університетів, історично призначених для білих»); Walter R. Allen, “The Color of Success: African American College Student Outcomes at Predominantly White and Historically Black Colleges and Universities”, Harvard Educational Review 62, no. 2 (1992), p. 39 (аналіз результатів державного дослідження темношкірих студентів і висновок про те, що «навчання в університеті було найуспішнішим (за показниками академічних досягнень, соціалізації та кар’єрних планів) для афроамериканських студентів у тих кампусах, де вони становили більшість»).

343 Cynthia L. Jackson,African American Education: A Reference Handbook (Santa Barbara, CA: ABC-CLIO, 2001), p. 255; “Prominent Alumni”, Morehouse College, https://www.morehouse.edu/about/prominent_alumni.html.

344 Kwame Ture and Charles V. Hamilton, Black Power: The Politics of Liberation in America (New York: Vintage Books, 1992), pp. 34–35. Cornel West, Race Matters (New York: Vintage Books, 1994), pp. 98–99.

345 Diane C. Fujino, Heartbeat of Struggle: The Revolutionary Life of Yuri Kochiyama (Minneapolis: University of Minnesota Press, 2005), p. 155. 346 Richard W. Leeman, African-American Orators: A Bio-Critical Sourcebook (Greenwood Press, 1996), p. 128.

347 Martin Luther King, “Speech at the Great March on Detroit”, June 29, 1963, http://mlk-kpp01.stanford.edu/index.php/encyclopedia/documentsentry/doc_ speech_at_the_great_march_on_detroit; див. також Louis A. DeCaro Jr.,Malcolm and the Cross: The Nation of Islam, Malcolm X, and Christianity (New York: New York University Press, 1998), p. 160.

348 Див. Claude M. Steele and Joshua Aronson, “Stereotype Threat and the Intellectual Test Performance of African Americans”, Journal of Personality and Social Psychology 69 (1995), pp. 797–811. Для глибокого огляду див. Michael Inzlicht and Toni Schmader eds., Stereotype Threat: Theory, Process, and Application (New York: Oxford University Press, 2012).

349 Див. Mary C. Murphy and Valerie Jones Taylor, “The Role of Situational Cues in Signaling and Maintaining Stereotype Threat”, in Inzlicht and Schmader, Stereotype Threat, p. 21; Paul R. Sackett et al., “On Interpreting Stereotype Threat as Accounting for African American-White Di.erences on Cognitive Tests”, American Psychologist 59 (2004), p. 8.

350 Див. Steele and Aronson, “Stereotype Threat”; Claude M. Steele et al., “Contending with Group Image: The Psychology of Stereotype and Social Identity Threat”, in Mark P. Zanna, ed.,Advances in Experimental Social Psychology vol. 34 (New York: Academic Press, 2002), pp. 379–440; Sackett et al., “On Interpreting Stereotype Threat”, pp.7–8 (результати «добре відтворювалися»).

351 Joshua Aronson et al., “When White Men Can’t Do Math: Necessary and Su.-cient Factors in Stereotype Threat”, Journal of Experimental Social Psychology 35 (1999), pp. 29–46.

352 Anne Maass et al., “Checkmate: The Role of Gender Stereotypes in the Ultimate Intellectual Sport”, European Journal of Social Psychology 38 (March/April 2008), pp.231–35. Оцінки жінок з математики стабільно падали, коли залучалися гендерні стереотипи. Patricia M. Gonzales, Hart Blanton, and Kevin J. Williams, “The E.ects of Stereotype Threat and Double-Minority Status on the Test Performance of Latino [sic] Women”, Personality and Social Psychology Bulletin 28 no. 5 (2002), pp. 659–70; Toni Schmader, “Gender Identi. cation Moderates Stereotype Threat E.ects on Women’s Math Performance”, Journal of Experimental Social Psychology 38 (2002), pp. 194–201.

353 Margaret J. Shih, Todd L. Pittinsky, and Geo.rey C. Ho, “Stereotype Boost”, in Inzlicht and Schmader, Stereotype Threat, pp. 145–6. Білі студенти показали кращі результати, коли тест було описано як такий, що вимірює інтелектуальні здібності, аніж коли той самий тест описали як «чесний для різних расових груп». Gregory M. Walton and Priyanka B. Carr, “Social Belonging and the Motivation and Intellectual Achievement of Negatively Stereotyped Students”, in Inzlicht and Schmader, Stereotype Threat, p. 97.

354 Je. Stone, Aina Chalabaev and C. Keith Harrison, “The Impact of Stereotype Threat on Performance in Sports”, in Inzlicht and Schmader, Stereotype Threat, p. 220–1.

355 Brian E. Armenta, “Stereotype Boost and Stereotype Threat E.ects: The Moderating Role of Ethnic Identi. cation”, Cultural Diversity and Ethnic Minority Psychology 16, no. 1 (2010), pp. 94–8.

356 Jennifer Lee and Min Zhou, “Frames of Achievement and Opportunity Horizons”, in David Card & Steve Raphael eds., Immigration, Poverty, and Socioeconomic Inequality (New York: Russell Sage Foundation, 2014), pp. 206–31.

357 HeleneCooper, The House at Sugar Beach: In Search of a Lost African Childhood (New York: Simon & Schuster, 2008), p. 29.

358 HelenFogarassy, Mission Improbable: The World Community on a UN Compound in Somalia

Відгуки про книгу Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: