Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
311 Bowman, The Mormon People, p. 167.
312 Bowman, The Mormon People, p. 230; Ostler, “Worshipworthiness and the Mormon Concept of God”, p. 320.
313 Bowman, The Mormon People, p. 126; Bushman, Contemporary Mormonism, pp. 42–3; Givens, People of Paradox, p. 57; Richard Ostling and Joan K. Ostling, Mormon America: The Power and the Promise (New York: HarperOne, 2007), p. 338; Brooks, The Book of Mormon Girl, p. 136.
314 У 1850-х Бриґам Янґ з апостолом Орсоном Преттом «проголосили, що сила творення, яку дає шлюб, триває у вічності, де слава вимірюється кількістю стосунків». Bowman,The Mormon People, pp. 125–6.
315 Bloom, American Religion, pp. 108.
316 Bowman, The Mormon People, p. 82; див. також Bloom, American Religion, p. 108.
317 Bushman, Contemporary Mormonism, p. xi; Ostling & Ostling, Mormon America, pp. xxiv, Jan Shipps, Mormonism: The Story of a New Religious Tradition (University of Illinois Press, 1985), p. 125.
318Tim B. Heaton, Kristen L. Goodman, and Thomas Holman, “In Search of a Peculiar People: Are Mormon Families Really Di.erent?” in Marie Cornwall, Tim B. Heaton, and Lawrence A. Young eds., Contemporary Mormonism: Social Science Perspectives (Chicago: University of Illinois Press, 1994), pp. 87, 113 (статистика підтверджує, що «мормонська релігія більшою мірою, ніж звичайне американське християнство, орієнтована на родину, і що віряни сповідують традиційні сімейні цінності»; див. також Bushman, Contemporary Mormonism, p. 184 (зазначено, що у 1960-х «відбулося повернення до мормонства старого стилю на противагу культурним перетворенням Руху за громадянські свободи, розповсюдженню толерантності, загальному розхитуванню традиційної моральності і вживанню наркотиків»); Ostling and Ostling, Mormon America, p. xxiv («[Мормон] вірогідніше за будь-яку пересічну людину виявиться чесним, надійним, працьовитим і щирим — тобто матиме всі чесноти бойскаутів. У нього слухняні діти і згуртована родина»).
319 Bushman, Contemporary Mormonism, p. 35.
320 Children’s Songbook of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, pp. 2–3.
321 YouTube, “Church Leaders Preparing Us for the Second Coming of Christ”, http:// www.youtube.com/watch?v=IqaesQ2EE8w (дата звернення: 13 червня 2009 року); Thomas S. Monson, “Dare to Stand Alone”, October 2011, http://www.lds. org/general-conference/2011/10/dare-to-stand-alone?lang=eng (дата звернення: 21 липня 2012 року).
322 Pepe Billete, “I’m Not a Latino, I’m Not a Hispanic, I’m a Cuban American!” Miami New Times, Cultist, July 12, 2012, http://blogs.miaminewtimes.com/ cultist/2012/07/im_not_a_latino_im_not_a _hispa.php (дата звернення: 19 липня 2013 року).
323 Pepe Billete, “I’m Not a Latino, I’m Not a Hispanic, I’m a Cuban American! (Part Dos)”, Miami New Times, Cultist, July 13, 2012, http://blogs.miaminewtimes.com/cultist/2012/07/pepe_billete_im_not_a_latino_i.php (дата звернення: 19 липня 2013 року) («Минулого тижня мені вдалося зачепити доволі значну частку некубинського іспаномовного населення Маямі»).
324 Інтерв’ю з Хосе Піко, директором і президентом JPL Investments Corp., Маямі, штат Флорида (6 січня 2012) (інтерв’ю брала Ейлін Зелек); див. також Maria Cristina Garcia, Havana USA: Cuban Exiles and Cuban Americans in South Florida, 1959–1994 (Berkeley and Los Angeles: University of California Press, 1996), p. 84 (Багато кубинських вигнанців сприймали себе як «мучеників» і відкидали тавро «іммігранта», бо «імміграція передбачає вибір», а вони «вважали, що не мали вибору; їх випхали з рідної країни. […] Зберігати «кубинськість» стало […] політичним обов’язком»); Miguel Gonzalez-Pardo, The Cuban Americans (Westport, CT, and London: Greenwood Press, 1998), p. 31 (наведено слова одного з вигнанців: «Ми приїхали сюди не тому, що шукали кращого життя. Ми вже добре жили на Кубі, але політична ситуація поклала цьому край»).
325 Grenier and Perez, The Legacy of Exile, p. 33.
326 Grenier and Perez, The Legacy of Exile, pp. 29–31 (вилучено лапки всередині цитати). Детальніше про ранніх кубинських «протонаціоналістів», зокрема тих, хто провіщав «білу Кубу», населену «вищими істотами», див. у Richard Gott, Cuba: A New History (New Haven and London: Yale University Press, 2004), pp. 54–7.
327 CarlosEire, Waiting for Snow in Havana: Confessions of a Cuban Boy (New York: The Free Press, 2003), pp. 24–25.
328 Gonzalez-Pando, The Cuban Americans, pp. 31–4, 45–6; Garcia, Havana USA, pp. xi, 13–14.
329 Eire, Waiting for Snow in Havana, pp. 27.
330 Ibid., pp. 13–14.
331 Див., наприклад, Miguel de la Torre, La Lucha for Cuba: Religion and Politics on the Streets of Miami (Berkeley and Los Angeles: University of California Press, 2003), p. 128 (йдеться про «спроби кубинських вигнанців ідентифікуватися з панівною євро-американською культурою на противагу іншим латиноамериканським групам»), 36, 128; Grenier and Perez,The Legacy of Exile, p. 34 (опис стікерів для автівок у Маямі із текстом: Yo no soy hispano… yo soy cubano).
332 Grenier and Perez, The Legacy of Exile, p. 48.
333 Victor Mona, “Article About Cubans Written By Mexican Journalist Victor Mona”, http://zoevaldes.net/2010/08/01/articulo-para-recordar-siempre-sobre-los-cubanos-escrito-por-el-periodista-mexicano-victor-mona.
334 Elizabeth Alexander, “Today’s News”, in Arnold Rampersad and Hilary Herbold eds., The Oxford Anthology of African-American Poetry (New York: Oxford University Press, 2006), p. 1.
335 Lawrence Otis Graham,Our Kind of People: Inside America’s Black Upper Class (New York: HarperCollins, 1999).
336 TimothyGreen.eld-Sanders and Elvis Mitchell, The Black List (New York: Atria Books, 2008), pp. 130–31 (цитата Шона Комбса).
337 Див., наприклад, Jayanti Owen and Scott M. Lynch, “Black and Hispanic Immigrants’ Resilience Against Negative-ability Racial Stereotypes at Selective Colleges and Universities in the United States”,Sociology of Education 85, no. 4 (2012), pp. 304–05. Емпіричні свідчення сили цих негативних стереотипів можна знайти у джерелах про «загрозу підтвердження стереотипу», поданих нижче.
338 Nicholas Powers, “Jim Crow America: Why Our Society’s Racial Caste System Still Exists”, The Indypendent (July 24, 2012).
339 Green.eld-Sanders