Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
480 Karen Leonard, “South Asian Religions in the United States: New Contexts and Con.gurations”, in Rajan and Sharma, New Cosmopolitanisms, pp. 91, 94–6.
481 John Y. Fenton, Transplanting Religious Traditions: Asian Indians in America (New York: Praeger Books, 1988), p. 34; Fisher, The Indians of New York City, pp. 52–3; Chatterjee, “Beyond Class”; Joseph Berger, “Family Ties and the Entanglements of Caste”, New York Times, October 24, 2004. Error! Main Document Only. Навіть в Індії важливість касти дуже залежить від контексту та регіону. Індійці у США (та Індії) дуже часто взаємодіють і соціалізуються, долаючи межі каст. З цієї причини для американців індійського походження було б неполіткоректно і недоречно відверто декларувати впевненість у своїй вищості на підставі кастового походження.
482 Див., наприклад, Chatterjee, “Beyond Class” («застаріле та дискримінаційне»).
483 Rayaprol, Negotiating Identities, p. 76; Purkayastha, Negotiating Ethnicity, p. 97; Prashad, Uncle Swamy, pp. 13–4; Fisher, The Indians of New York City, pp. 74–5.
484 Purkayastha, Negotiating Ethnicity, pp. 89–90.
485 У 2008–2010 роках лише 14% американців індійського походження одружувалися поза межами своєї етнічної групи порівняно із 64% американців японського походження, 54% філіппінського походження, 39% корейського походження, і 35% китайського походження. Див. Pew Research Center, The Rise of Asian Americans, p. 106.
486 Leonard, “South Asian Religions”, p. 98; Purkayastha, Negotiating Ethnicity, pp. 96–9. Професорка Пуркаяста говорить, що це наголошування — частина «нової ідеології вищості» для американців індійського походження (індуїстів). Ibid., p. 97.
487 Показники взято із Pew Research Center, “Asian Americans: A Mosaic of Faiths”, July 19, 2012 (Table: Religious A.liation Among U.S. Asian Groups), http://www. pewforum. org/2012/07/19/asian-americans-a-mosaic-of-faiths-religious-a. l-iation; щодо американців-мусульман індійського походження див. також Aminah Mohammad-Arif, Salaam America: South Asian Muslims in New York (London: Anthem Press, 2002; Sarah Patey, trans.), p. 33 (стверджується, що у 1990 році з-поміж загальної кількості американців індійського походження у 815447 осіб приблизно 80000 були мусульманами). Звіт Pew виявив, що 51% американців індійського походження ідентифікує себе як індуїстів і 59% заявляють про те, що їх виховували як індуїстів. Ibid. Однак див. “So How Many Hindus are There in the US?”, Hinduism Today (Jan., Feb., Mar., 2008), http://www.hinduismtoday.com/archives/2008/1–3/61_swadhyay%20pariwar. shtml (де стверджується, що індусами є 80% американців індійського походження).
488 Purkayastha, Negotiating Ethnicity, p. 97.
489 Ibid., pp. 97–98.
490 Purkayastha, Negotiating Ethnicity, pp. 89, 91–7; див. також Gupta, “Hidden in Plain Sight” (зазначено, що американці індійського походження часто позиціонують свою культуру як таку, що «запозичила “найкраще з обох світів”, поєднавши американську наполегливість, рішучість та впевненість у своїх силах із індійською етикою, релігійними віруваннями та сімейними цінностями»).
491 Опитування, проведене Pew у 2012 році, виявило, що 21% американців китайського походження, 20% американців корейського походження, 19% американців філіппінського походження, 18% американців індійського походження, 14% американців в’єтнамського походження і 9% американців японського походження «особисто зазнали расової дискримінації». Pew Research Center, The Rise of Asian Americans (Washington, D.C.: Pew Research Center, April 4, 2013) (updated edition), p. 114.
492 Wesley Yang, “Paper Tigers”,New York Magazine, May 8, 2011.
493 Nancy Wang Yuen, “Performing Race, Negotiating Identity: Asian American Professional Actors in Hollywood”, in Jennifer Lee and Min Zhou eds., Asian American Youth: Culture, Identity and Ethnicity (New York and London: Routledge, 2004), pp. 251, 256.
494 Wesley Yang, “Paper Tigers”,New York Magazine, May 8, 2011 (цитата професора права Колумбійського університету Тіма У). Щодо бурхливої реакції чоловіків-американців азійського походження на Джеремі Ліня, див., наприклад, Deanna Fei, “The Real Lesson of Linsanity”, Hu. ngton Post, Feb. 16, 2012, http://www.hu. ngtonpost.com/deanna-fei/jeremy-lin-asian-americans_b_1281916.html; Adrian Pei, “Jeremy Lin Asian and American Male Sexuality”, Next Gener.Asian Church, Feb. 9, 2012, http://nextgenerasianchurch. com/2012/02/09/jeremylin-asian-american-male-sexuality.
495 Yang, “Paper Tigers”.
496 Див. Li, Cultural Foundations of Learning, pp. 214–16; Desiree Baolian Qin, Niobe Way, and Meenal Rana, “‘The Model Minority’ and Their Discontent: Examining Peer Discrimination and Harassment of Chinese American Immigrant Youth” in Hirokazu Yoshikawa & Niobe Way eds., Beyond the Family: Contexts of Immigrant Children’s Development, vol. 121 (2008), pp. 27, 29–36.
497 Alexis Chiu and Cynthia Wang, “Master Strategist Yul Kwon Wins Survivor”, People, December 18, 2006; “Yul Kwon, From Bullying Target to Reality TV Star”, NPR, May 15, 2012, http://www.npr.org/2012/05/16/152775069/yul-kwon-frombullying-target-to-reality-tv-star.
498 “Opinion: Red Chair Interview: Why Yul Kwon Ditched Law for TV”, CNN in America, Nov. 16, 2011, режим доступу: http://inamerica.blogs.cnn.com/2011/11/16/ red-chair-interview-yul-kwon/.
499 Dennis Prager, “Explaining Jews, Part III: A Very Insecure People”, Townhall Magazine, Feb. 21, 2006, режим доступу: http://townhall.com/columnists/dennisprager/2006/02/21/explaining_jews,_part_iii_a_very_insecure_people/page/full.
500 Daniel Smith, “Do the Jews Own Anxiety?” New York Times, Opinionator, May 26, 2012.
501 Древні єгиптяни взяли євреїв у рабство (якщо вірити Біблії) і вбили їхніх новонароджених синів. Імператор Адріан вигнав євреїв з Єрусалима; у 1290 році євреїв вигнали з Англії, у 1306, 1322 і 1394 їх виганяли з Франції. Німецьких євреїв винищували у 1298, 1336–1338 і 1348 роках. З Іспанії їх вигнали у 1492 році. Папа Пій V вигнав їх із Папської держави у 1569 році. Понад 50000 євреїв було вбито у Польщі у 1648–1654 роках. І все це сталося до злету сучасного антисемітизму. Chua,Day of Empire, pp. 38, 130, 138; J. H. Elliott, Imperial Spain, 1469–1716 (London: Edward Arnold, 1963), p. 98.
502 Daniel L. Medin, Three Sons: Franz Kafka and the Fiction of J. M. Coetzee, Philip Roth, and W. G. Sebald (Evanston, IL: Northwestern University Press, 2010), p. 22. У подібній тональності Генрі Кіссінджер колись зауважив: «Якщо ви єврей і живете під владою нацистів, […] цей досвід не з таких, що посилюють впевненість у собі». Однак загроженість Кіссінджера (принаймні, якщо вірити одному з його біографів) живила його цілі: «Впевненість, що співіснувала із загроженостями, марнославство і вразливість, пиха і жага визнання — всі ці складні поєднання, нашаровані в особистості Кіссінджера замолоду, збереглися на все життя». Walter Isaacson,