Українська література » » Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен

Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен

---
Читаємо онлайн Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен
того, як газові компанії врешті-решт зрозуміли, що їх насуплені та похмурі працівники тільки шкодять бізнесу і відбивають бажання клієнтів користуватися їх послугами знову, прийшли ввічливі продавці газових ламп і впевнено обійшли їх у цьому бізнесі.

Під час депресії я провів кілька місяців у вугільному регіоні Пенсільванії, вивчаючи умови, які практично знищили вугільну промисловість. Серед кількох дуже значних відкриттів був той факт, що жадібність з боку керівників шахт і їх співробітників була основною причиною краху вугільного бізнесу. Причому від цього страждали як власники шахт, так і самі шахтарі.

Під тиском такої жадібності вони «накручували» ціни на вугілля, поки, нарешті, не виявили, що цим вони вимостили доріжку УСПІХУ ДЛЯ БІЗНЕСУ З ВИРОБНИЦТВА КАГАНЦІВ (ОЛІЙНИХ ЛАМП) ТА СУПУТНІХ ДО НИХ ТОВАРІВ, А ТАКОЖ ДОПОМОГЛИ (самі того не бажаючи) ПРОДАВЦЯМ НАФТИ.

«Відплата за гріх — смерть!» Багато хто зустрічав цю фразу в Біблії, але мало хто зрозумів її значення. Протягом декількох років весь світ з примусу слухав проповідь, яку можна було б назвати «ЩО ПОСІЄШ, ТЕ І ПОЖНЕШ».

Щось таке масштабне, як економічна депресія, не могло бути «просто збігом». Для цього була ПРИЧИНА, адже нічого не відбувається без ПРИЧИНИ. В основному, причина депресії простежується безпосередньо у широко розповсюдженій звичці намагатися «пожинати без посіву».

Але не зрозумійте мене неправильно, депресія — це «культура», яку світ ЗМУШЕНИЙ був пожинати, хоча не можна сказати, що нічого не було «посіяно». Проблема в тому, що світ просто посіяв не те насіння. Будь-який фермер знає, що неможливо сіяти насіння чортополоху і збирати врожай зерна. З самого початку Першої світової війни люди в усьому світі почали сіяти насіння послуг, не придатних для «споживання» ні за якістю, ні за кількістю. Вони хотіли ТІЛЬКИ ОТРИМУВАТИ, АЛЕ НЕ ХОТІЛИ ОСОБЛИВО ПЕРЕЙМАТИСЯ ТИМ, ЩОБ ДАВАТИ ЩОСЬ взамін.

Ці приклади будуть вельми показовими для тих, хто хоче просувати персональні послуги на ринку. Вони допомагають зрозуміти, що все залежить від нашої власної поведінки! Якщо існує якийсь принцип причини та слідства, який контролює бізнес і фінанси, то цей самий принцип контролює й окремих осіб, визначаючи при цьому їх економічний статус.

А яке у вас співвідношення «Якість-Кількість-Позиціонування»?

З причинами ЕФЕКТИВНОГО та стабільного просування персональних послуг ми розібралися. Ви повинні чітко усвідомити та проаналізувати ці причини, тому що інакше у вас просто не вийде ефективно та стабільно просувати свої послуги на ринку. ЯКІСТЬ, КІЛЬКІСТЬ і ПОЗИЦІОНУВАННЯ у значній мірі визначають ціну та стабільність успіху «товару». Щоб ефективно просувати персональні послуги (тобто мати стабільний дохід і сприятливі умови для роботи), необхідно слідувати так званій формулі «ЯКП», яка означає, що ЯКІСТЬ плюс КІЛЬКІСТЬ плюс належне ПОЗИЦІОНУВАННЯ дорівнює бездоганному обслуговуванню. Запам'ятайте формулу «ЯКП», більш того, зробіть її своєю звичкою!

Давайте проаналізуємо цю формулу, щоб переконатися, що ми точно розуміємо, що вона означає.

1. ЯКІСТЬ послуг. Надання послуги на вищому рівні з урахуванням усіх деталей і найбільш ефективним з можливих способів.

2. КІЛЬКІСТЬ послуг. Звичка надавати повний спектр послуг, на які ви здатні, в будь-який час, а також розширювати цей спектр у міру розвитку навичок за допомогою практики та досвіду. Акцент знову ж таки роблю на слові ЗВИЧКА.

3. ПОЗИЦІОНУВАННЯ послуг. Звичка слідкувати за своєю поведінкою, щоб вона була приємною та стимулювала розвиток взаємовідносин і співпраці.

Однак ЯКОСТІ та КІЛЬКОСТІ послуг може не вистачити для підтримки стабільності успіху ринку ваших послуг. Поведінка, або ПОЗИЦІОНУВАННЯ, за допомогою якого ви надаєте послуги, є вирішальним фактором, це стосується як ціни, яку ви встановлюєте за свої послуги, так і стабільності та тривалості потоку клієнтів, яким ви надаєте ці послуги.

Ендрю Карнегі дуже наполегливо підкреслював саме цей момент, описуючи фактори, які впливають на успішне просування персональних послуг на ринку. Він знову і знову акцентував увагу на важливості «гарної поведінки». Він зазначав, що ніколи не буде триматися за людину, якими б високим не були показники КІЛЬКОСТІ або ЯКОСТІ її роботи, якщо вона не працює з настроєм, який викликає у ЛЮДЕЙ бажання звертатися до неї знову і знову. Пан Карнегі говорив, що потрібно бути готовим ЙТИ НА КОНТАКТ.

Доказом того, що він високо цінував цю рису, було те, що він посприяв тому, що багато людей, які відповідали його стандартам, стали дуже багатими. Ті ж, хто не відповідав цим стандартам, змушені були звільнити місце для інших.

Приємна та приваблива особистість — це той фактор, який дозволяє належним чином позиціонувати свої послуги. Більш того, цей фактор часто компенсує такі недоліки як ЯКІСТЬ та КІЛЬКІСТЬ послуг, які надаються. Але ось компенсувати недолік надихаючої поведінки, на превеликий жаль, нічим не можна.

Вартість ваших послуг

Людина, чий дохід повністю залежить від продажу персональних послуг, є торговцем нітрохи не менше, ніж людина, яка продає товари. Тому ПРАВИЛА НА НЕЇ ПОШИРЮЮТЬСЯ ТАКІ САМІ, як і на торговця товарами.

Я роблю на цьому акцент, тому що більшість людей, які живуть за рахунок продажу персональних послуг, помилково вважають, що правила поведінки та обов'язки, які покладені на тих, хто займається маркетингом товарів, не мають до них ніякого відношення.

Новий підхід до маркетингу послуг фактично змусив як роботодавця, так і працівника укласти партнерські угоди і зобов'язав обох брати до уваги права третьої сторони, а саме СУСПІЛЬСТВА, ЯКЕ ВОНИ ОБСЛУГОВУЮТЬ.

Час «лише брати» пройшов, його витіснив час «давати». Час «агресивного» бізнесу вже в минулому, відтепер бізнес буде вестися методами, які не передбачають жорсткого тиску на споживача.

Фактична цінність ваших розумових здібностей визначається величиною доходу, який ви можете отримати від продажу своїх послуг. Справедливу оцінку вартості ваших послуг можна отримати шляхом множення вашого річного доходу на шістнадцять і дві третини, оскільки логічно буде припустити, що ваш річний дохід становить шість відсотків від вартості вашого капіталу. Депозит у банку зазвичай становить 6 % річних. А гроші коштують ніяк не більше, ніж ваші мізки, а часто навіть набагато менше.

Компетентні «мізки», якщо вони ефективно реалізуються на ринку, становлять набагато більш бажану форму капіталу, ніж та, яка потрібна для торгівлі товарами, тому що «мізки» ніколи не знецінюються, навіть у період економічної кризи. А ще їх не можна вкрасти або розтринькати, на відміну від грошей. Більш того, від грошей, які необхідні для ведення бізнесу, немає пуття, якщо за ними не стоять ефективні «мізки».

Тридцять головних причин невдачі

А скільки з них заважає вам?

Найбільша трагедія життя полягає в тому, що люди, які щиро прагнуть успіху, часто зазнають невдачі! І найсумніше те, що

Відгуки про книгу Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: