Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен
21. ЗВИЧКА ТРИНЬКАТИ ГРОШІ. Скупердяйство, звичайно, теж не вихід. Скнара ніколи не досягне успіху головним чином тому, що вічно живе в страху бідності. Сформуйте звичку до систематичних заощаджень, відкладаючи певний відсоток вашого доходу. Класти заощадження на рахунок у банку — це непогана «подушка безпеки».
22. ВІДСУТНІСТЬ ЕНТУЗІАЗМУ. Без ентузіазму ви не зможете бути переконливим. Більш того, ентузіазм «заразний», і людині, яка ним володіє в потрібній мірі, будуть раді у будь-якій компанії.
23. НЕТЕРПИМІСТЬ. «Твердолобі» (у негативному сенсі цього слова) люди рідко досягають успіху. Нетерпимість — це ознака того, що людина припинила отримувати нові знання. Найбільш руйнівними формами нетерпимості є ті, які пов'язані з релігійними, расовими та політичними розбіжностями.
24. НЕСТРИМАНІСТЬ і ЗЛОВЖИВАННЯ. Як то кажуть, «Що занадто, то не здраво». Найбільш руйнівні форми нестриманості пов'язані з їжею, міцними напоями та сексуальною «діяльністю». Зловживання в будь-якому з цих напрямків шкодить успіху.
25. НЕЗДАТНІСТЬ СПІВПРАЦЮВАТИ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. З цієї причини втрачають своє становище і можливості більше людей, ніж за всіма іншими причинами разом взятими. Це якість, якої не потерпить жоден розумний бізнесмен або лідер.
26. ПОЛОЖЕННЯ І ВЛАДА, ЯКІ ВАМ ДІСТАЛИСЯ НЕ ЗА ВАШІ ЗАСЛУГИ. Я зараз говорю про дітей заможних і впливових людей, а також про тих, хто просто успадкував великі гроші, а не заробив їх. Влада в руках тих, хто не йшов до неї усвідомлено і поступово, часто призводить до краху. МИТТЄВЕ БАГАТСТВО буває навіть небезпечнішим за бідність.
27. УМИСНА НЕЧЕСНІСТЬ. Бути чесним важливо, бо чесність дуже високо цінується. Іноді, звичайно, навіть чесній людині доводиться «викручуватися» через обставини, які вона не здатна контролювати, але збитки від цього не носять постійний і руйнівний характер. Але людина, яка навмисне стає на шлях брехні та обману, рано чи пізно отримає по заслугах, і заплатить вона втратою репутації і, можливо, навіть втратою свободи.
28. ЕГОЇЗМ І МАРНОСЛАВСТВО. Ці якості служать чимось на зразок червоного сигналу світлофора, який попереджає інших триматися від вас подалі. ВОНИ фатальні для УСПІХУ.
29. ХАОТИЧНІ ДІЇ ЗАМІСТЬ ЗВАЖЕНИХ І ОБДУМАНИХ. Більшість людей занадто байдужі або ліниві, щоб зважувати та обдумувати ФАКТИ. Вони вважають за краще діяти на основі припущень і миттєвих поверхневих суджень.
30. ВІДСУТНІСТЬ ГРОШЕЙ. Ця причина невдачі часто характерна для тих, хто тільки починає будувати свій бізнес з нуля і ще не встиг обзавестися РЕПУТАЦІЄЮ, тому їм доводиться платити (і в прямому, і в переносному сенсі цього слова) за свої помилки з власної кишені, що часто позбавляє їх усіх коштів.
Ви можете розширити цей список, додавши до нього причини своїх можливих невдач, щоб на майбутнє врахувати всі «підводні камені» і не сісти на мілину.
Ви можете попросити когось, хто вас добре знає, переглянути цей список з вами і проаналізувати вас за цими тридцятьма пунктами. Ви, звичайно, цілком можете зробити це самі, але часто ми не можемо об'єктивно себе оцінити.
Є один дуже старий вислів: «Пізнай самого себе!» Якщо ви хочете успішно продавати свій товар, ви повинні знати його досконально. Те ж саме відноситься і до персональних послуг. Ви повинні знати всі свої слабкості, щоб ви могли подолати їх, а ще краще повністю усунути. Ви повинні знати свої сильні сторони, щоб знати, як краще себе позиціонувати. Пізнати самого себе можна тільки шляхом ретельного самоаналізу.
Ось вам приклад невігластва по відношенню до себе. Одного разу молодий чоловік прийшов просити підвищення. Він справляв дуже гарне враження, поки менеджер не запитав його, на яку зарплату той розраховує. Хлопець відповів, що не думав про якусь конкретну суму (відсутність певної мети). Потім менеджер сказав: «Ми заплатимо вам рівно стільки, скільки ви коштуєте після того, як ви попрацюєте протягом тижня на випробувальному терміні».
«Мені це не підходить, — відповів кандидат, — тому що Я БУДУ ОТРИМУВАТИ БІЛЬШЕ ТАМ, ДЕ Я ПРАЦЮЮ ЗАРАЗ».
Запам'ятайте, перш ніж ви почнете вести переговори про підвищення вашої нинішньої зарплати або шукати більш високооплачувану роботу в іншому місці, ПЕРЕВІРТЕ, ЧИ ВИ ДІЙСНО «КОШТУЄТЕ» БІЛЬШЕ, НІЖ ВИ ЗАРАЗ ОТРИМУЄТЕ. Одна справа ХОТІТИ грошей — кожен хоче більше грошей — але зовсім інша КОШТУВАТИ БІЛЬШЕ! Багато людей видає бажане за дійсне. Однак ваші фінансові забаганки не мають ніякого відношення до вашої реальної ВАРТОСТІ. Ваша цінність визначається вашою здатністю надавати корисну послугу самостійно або організовувати надання цієї послуги іншими людьми.
Перевірте себе, дайте відповідь на 28 питань
Щорічний самоаналіз є невід'ємною частиною ефективного маркетингу персональних послуг так само, як і щорічний фінансовий звіт. Більш того, за підсумками щорічного самоаналізу ви повинні намагатися ЗМЕНШИТИ КІЛЬКІСТЬ НЕДОЛІКІВ і ЗБІЛЬШИТИ КІЛЬКІСТЬ НАДБАНЬ. Людина або йде вперед, або назад, або стоїть на місці. Звичайно ж, вашою метою має бути рух уперед. Щорічний самоаналіз покаже, чи досягли ви певного прогресу, і якщо так, то якого. Ви також зможете побачити та проаналізувати свої помилки. Ефективний маркетинг персональних послуг вимагає просування вперед, навіть якщо цей рух буде повільним.
Проводьте щорічний самоаналіз наприкінці кожного року, щоб ви могли додати до своїх «Урочистих Новорічних обіцянок» ті поліпшення, які, як показав аналіз, ви повинні зробити.
Пройдіть тест, поставивши собі ці запитання і перевіривши свої відповіді за допомогою когось, хто не дозволить вам обдурити себе щодо їх точності.
Тест для самоаналізу
1. Чи досяг я мети, яку поставив собі на цей рік? (Ви повинні ставити собі певну мету на найближчий рік, яка буде частиною вашої головної життєвої мети).
2. Чи надавав я свої послуги найкращим чином або над їх ЯКІСТЮ можна ще попрацювати?
3. Чи надав я максимальну КІЛЬКІСТЬ послуг, на яку я був здатний?
4. Чи завжди я правильно себе позиціонував? Чи була моя поведінка чемною, доречною та надихаючою?
5. Чи відкладав я справи «на потім»? І якщо так, то наскільки це знизило мою ефективність?
6. Чи покращив я свій ХАРАКТЕР, і якщо так, то в чому це проявляється?
7. Чи був я досить наполегливим у слідуванні своїм планам?
8. Чи завжди мені вдавалося ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ ШВИДКО ТА ЧІТКО?
9. Чи дозволив я якомусь із шести основних страхів знизити свою ефективність?
10. Я був «надмірно обережним» чи навпаки «надмірно легковажним»?
11. Мої стосунки з колегами по роботі приємними чи неприємними? І якщо неприємними, то чи була в цьому моя вина, частково або повністю?
12. Чи витрачав я даремно свою енергію через відсутність КОНЦЕНТРАЦІЇ зусиль?
13. Чи був я відкритим і терпимим у всіх питаннях?
14. Як я поліпшив свою