Альтернативна Еволюція - Олександр Павлович Бердник
Що стосується останньої війни, наша поразка в тому, що ми почали опльовувати героїчні подвиги. Це страшний злочин. Ми ж не знаємо, ким і коли врятоване наше життя і хто поліг для того, щоб кожен із нас існував. Тим більше не можна паплюжити комуністичну ідею, бо це Божа ідея. Я згоден з Іваном Єфремовим, що ХХI століття буде віком космічного комунізму. Капіталізм не має шляху в майбутнє — запам'ятайте це…
Запитання:
Вічність — це добре чи погано? Ви хотіли б бути вічним?
О. Б.:
Дуже гарне запитання.
Як правило, люди думають, що вічність — це безмежна тривалість. Насправді ж слово «вічність» походить від «віче». Ви знаєте, що таке віче: це об'єднання людей у громаду, коли багато людей діють як єдиний організм. Отже, вічність — це збирання і мертвих, і живих, і ненароджених в одне ціле, коли всі, хто помер і хто не народився, збираються докупи і в любові об'єднуються. От що таке вічність. Тому я не тільки хочу бути — я знаю, що я вічний!
Запитання:
Як ви уявляєте собі можливість створення Духовної Республіки на всій Землі?
О. Б.:
Не на фізичній Землі вона твориться. Тут вона просто з'явилася як ідея. Я постійно намагаюся пояснити і політикам, і друзям, і недругам, щоб вони зрозуміли, що це — не химери позаземні, не витання у хмарах, а певний статус. Людина, що живе в Духовній Республіці, буде і кращим земним громадянином, вона вже ніколи не помислить убити чи вкрасти. Тому для такої людини вже не треба заповідей, бо для неї усі громадяни Духовної Республіки — браття, а вона — громадянин Цілості.
Запитання:
Як різним людям повірити в Бога?
О. Б.:
Хто йде до Бога, той знає, що Він є. А якщо хтось до сих пір не помічає, що Земля здригається під громовими кроками Христа, — тут нічого вже не зробиш!!!
Запитання:
Ви говорите про ілюзію буття. Будда теж говорив про те, що будь-яке буття — страждання. Ви ж, по суті, пропонуєте збудувати новий світ. Чи не буде він ще однією темницею? Адже Будда говорив про Нірвану, а не про створення нового світу.
О. Б.:
Санскритське слово «нірвана» означає «неподільний». Отже Будда прагнув до Нірвани як до Цілості. Він прагнув у тілі опанувати тим, про що ми з вами говорили — стати всім у всьому.
Йдеться не про побудову з допомогою демонічного дзеркала нових ілюзій, а про те, щоб стати духом. Не нова ілюзія, а повернення до Цілості — ось наше завдання.
Запитання:
Я певен, що тут є багато людей, яких невідома сила несе за межі суєтних законів людства. Може, саме тому вони зараз тут. Чи не мучить їх питання: що вони можуть зробити? Кращим виходом є об'єднання наших зусиль, об'єднання не на словах, а на ділі. Ви обіцяли розповісти про подальшу вашу діяльність. Чи зможемо ми так ще збиратися? Що ми повинні робити?
О. Б.:
На певний час ми розлучимося — я маю їхати в Гімалаї. Після повернення я розповім про результат, і тоді будемо з вами разом вирішувати, що робити далі…
А на завершення — коротка медитація. Спробуємо відчути себе хвилею-блискавицею…
Співає Василь Литвин:
Для сліпців є пітьма, А для зрячого нема. Ширше серце розкривай — Загорівся небокрай! Нищаться пожарами тільки порохи, Тішаться примарами лише дітлахи. Ген поза туманами дивна глибина, А понад обманами — зоряна весна! Боягузам — страх і жах, Шукачам — вогненний шлях! Хто по ньому піде — знай: У казковий прийде Край! В лоні темряви дріма Мати Всесвіту Сама. Хто летить без вороття — Нове матиме життя!Олесь Бердник:
Щасливо вам, дорогі друзі! До нових зустрічей…
Листопад 1993 — квітень 1994
Це вогняне слово — свобода…Роздуми письменника-фантаста про вчення дона Хуана
Немає смерті й народження у Вищому Бутті. Прагнення — ось суть Творчого Вогню. Нитка устремління потужно в'ється крізь лабіринт Майї. І відкриє суть Тайни тому, хто дійде Бережіть талісман прагнення.
«ПІСНЯ НАДЗЕМНА».Карлос Кастанеда[20] увірвався в традиційну течію напівдрімотного духовного пошуку, ніби вогняний болід. Спокійна поверхня звичних окультних, «тайнознавчих» канонів сколихнулася, вибухнула, заряхтіла веселковими бризками. Всі відчули Подих Тайни, що мовчала впродовж тисячоліть.
Чим же причарував покоління другої половини XX століття американський антрополог з іспанським прізвищем? Інтригуючим сюжетом своїх «польових заміток»? Вражаючою фабулою? Пророцтвами? Рекомендаціями щодо оволодіння надприродними, винятковими можливостями? Ні, ні, і ще раз — ні!
І сюжети щоденників його зустрічей з екзотичним «магом» лоном Хуаном Матусом досить тривіальні, і бесіди майже банальні, а іноді — навіть грубуваті. Навіть