Кузьма Скрябін. Повне зібрання творів - Андрій Кузьменко
— Ей, сучара! Я йду! Не наклич на нас біду! — заскавулів Фріц, і цитата з Юрка Юрченка додала б йому за інших обставин хоч якогось інтелектуального присмаку. Але зараз то звучало, ніби пес випадково плямкнув губами і вимовив слово «МАМА».
Аліса стояла зразу за дверима, стискаючи в руках величезний серп, який намацала на стіні в сінях. Як глибоко б його закопав у землю Фріц, знаючи наперед про його останнє застосування.
— Ей, сука! Ку-ку, — зайшов він у сіни.
— Дорогу ми знаєм, трахацца любім, — розрубуючи йому бошку на дві половини, відповіла Аліса.
Колись, дивлячись по тєліку дурний фільм про маніяка, який різав усіх навколо бензиновою пилкою, вона не замислювалася над тим, як то є — вбити людину. І більше того, як то є — розрубати комусь голову. Голова Фріца, а точніше — бетон, яким вона була залита, не належав до бетону найм’якіших марок, придатних до розрубування серпом, але... Хотіння проламати його макітру було в Аліси настільки сильним, що цементний розчин піддався і випустив назовні всьо, що було всередині. А всередині було, повірте, до фіґа. Ніхто б і не подумав, що у такого дегенерата, як Фріц, — стільки цінних речей в голові. Кров бризнула на стіни, але Фріц продовжував йти вперед. Він обернувся, щоб вияснити причину різкого болю в голові, і, обертаючись, зачепився рукояткою серпа, який з його баняком вже становив одне ціле, за відхилені двері до кімнати, з яких, власне, пару хвилин тому вишмигнула Аліса. Фріц спровокував тим самим ефект розрізування кавуна: коли шматок, який намагаються відрізати — завеликого розміру, ножем роблять рух убік, ніби відламуючи його від основної маси. І в цю мить — серп задів, нарешті, якусь життєво важливу річ у голові, і вона виключилася, як старий совдепівський торшер без надії включитися ще раз. Дуже тихо і мирно, на диво, він опустився на коліна і, смішно покрутивши головою, як роблять дітки (типу ай-яй-яй, як негарно!), розпластався долі, а з голови продовжували витікати і вилізати різноманітні запчастини і змазки, а також уся його непомірна дурь, яка назбиралася в ньому за останні 25 років. Аліса переступила тіло, стала над ним і нахилилася. Все-таки фільми підготовлюють людину до екстремальних умов. Навіть нудоти не було. Вона обшарила його кишені і знайшла ключ від машини у вигляді підточеної викрутки, а також те, що хотілося знайти найбільше, — його маленький пістолет, начинений саморобними кулями, зробленими з обрізків маленьких цвяхів. Узявши його в руку, вона приставила його до голови Фріца і натиснула на спуск. Голову рознесло, як банку згущеного молока, яку забули у киплячій воді. І так само те, що не вилізло з неї через шпару, розлетілося і поприлипало до стін сіней.
— Фріц, нє! — почула вона крики ззовні.
— Ми трупи, трупи! — менш оптимістичний текст Кампазітара також долинув до неї.
Аліса підвелася на ноги, і в цю мить у коридор залетіло двоє перестрашених хлопців, які, побачивши Алісу, всю в крові і з пістолетом у руці, а внизу розрубаного, як тюлень, Фріца, готові були здати аналізи за всю рідну школу разом з шефами з тернопільського заводу лампочок.
— Ти шо, твою мать? — дипломатично звернувся до Аліси Йог.
— А, так... нічо вобше-то — завалила одну собаку, а зараз хлопну ше двох, — спрямувавши дуло у бік дуету, зауважила, що Кампазітар посірів на виду, але неприродно, якимось брудним відтінком. Йог, у свою чергу, був майже нормальний, але від нього несло гімняками, і вона дійшла висновку, що він обісрався. На його місці обісрався б кожен. І тому факт появи смороду на майданчику не викликав помітного ажіотажу. Всіх більше цікавило — як розіграється кульмінаційна сцена. Аліса не збиралася стріляти, але і не збиралася відпускати двох дуріків, які були реальними шматами. Не зробивши нічого — вони скоїли злочин, і залишити їх живими було би тупо. Аліса не хотіла крові, але розуміла прекрасно, що, подарувавши їм життя, вона матиме зайвий клопіт.
— Де Лєший? — запитала вона врешті-решт.
— Його Фріц, сука, на атстойнік відвіз. Там, де машини, — заскавулів Кампазітар і додав: — А ти прикольна чувіха — мені ше на хаті захавалася, я просто дуже Фріца сцу, тобто сцав.
— Не гинди, шмата, — відповіла Аліса. — Де той атстойнік?
— Я тебе проведу, тільки нічого мені не роби, — попросився Кампазітар, і дівчина натиснула на курок. Лице Кампазітара перетворилося в миску фаршу, його відкинуло до стіни, по якій він сповз униз, залишаючи червоне графіті на білому вапні побілки.
— А ти, кобелино, шо скажеш? — повернула вона голову до Йога.
— А шо, є різниця?
— Є, знаєш, або здохнеш зараз, або подихаєш ше з годинку.
— На хрен він тобі? Через нього вся катавасія вийшла. Не будь Лєшого, ти би зара’ спокійно відробляла в когось і мріяла про люлю. А так — тобі тут просто кранти, мала. Сюда приїдуть менти, винюхають всю кухню і засандалять тебе на фабрику мрій — іспитувати на тобі різні препарати.
— Поїхали по Лєшого, — наказала Аліса і показала пестіком у бік машини.
— Він тобі не поможе, навіть якщо вихрапається і виживе. Ілюзії то всьо.
— Я тебе вб’ю рівно через хвилину, як ти покажеш мені, де Лєший.
— А якшо я не покажу? — роблено зашкірився Йог.
— То завалю зараз, мені захавалося бути в ролі Клінта Іствуда. — Вона підняла пістолет на рівень Йогових очей і почала тиснути на курок. Пару міліметрів руху спуска, котрі відділяють стан спокою до пострілу, палець проходить за якусь частку секунди. Для Йога та частка була занадто довга, щоби обдумати все і крикнути:
— Чекай секунду, Алісо, нафіґ!
— Я тобі дам НАФІҐ. Я тобі зараз дам НАФІҐ. — Вона опустила пістолет і стрілила просто в коліно. Враховуючи, чим були напхані кулі, ногу порвало в багатьох місцях.
— А-а-ай, болить, дура! — нив і плакав Йог.
— В машину, урод!
Йог поскакав, як міг, до машини, а вона пішла ззаду, розглядаючись навколо. Аліса дуже впевнено почувала себе в ролі маніячки.
— Наше кіно без хепі-енда, — промимрив про себе Йог і спробував залізти в машину через передні двері.
—