Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
807 Richard A. Stevick, Growing Up Amish: The Teenage Years (Baltimore: The Johns Hopkins University Press, 2007), pp. 10–11, 43; “Indian Amish”, Amish America, http://amishamerica.com/indiana-amish («швейцарські аміші їздять лише у фургонах з відкритим верхом»).
808 Mackall, Plain Secrets, pp. xxi–xxii. 809 Stevick, Growing Up Amish, pp. 41, 47, 55, 62, 81, 106–7, 112–3. 810 Mackall, Plain Secrets, p. 81; John A. Hostetler, Amish Society (4th ed) (Baltimore and London: The Johns Hopkins University Press, 1993), pp. 77. 811 Stevick, Growing Up Amish, p. 72. 812 Ibid., p. 22. 813 Ibid., p. 106. 814 Hostetler, Amish Society, pp. 77, 247. 815 Mackall, Plain Secrets, pp. 40–1; Stevick, Growing Up Amish, p. 43. 816 Stevick, Growing Up Amish, p. 61. 817 FriedrichNietzsche, On the Genealogy of Morality, trans. Maudemarie Clark and Alan J. Swensen (Indianapolis/Cambridge: Hackett Publishing Co., 1998) (1887), pp. 16–7 (опис, згідно з яким християнство живиться «бажанням відплати» і є вивершенням іудейської «рабської моралі», яка проголошує, що «лише бідні, безсилі й смиренні є добрими, […] а ви, шляхетні й сильні, навіки будете злом»); див. також James Q. Whitman,Harsh Justice: Criminal Punishment and the Widening Divide between America and Europe (New York: Oxford University Press, 2005), p. 21 (за Ніцше, страшні потойбічні кари, передбачені християнством, давали людям «величезне задоволення споглядати муки проклятих і у такий спосіб пересвідчуватися у власній благословенній вищості»).
818 Hostetler, Amish Society, p. 77. 819 Mackall, Plain Secrets, p. 8. 820 Stevick, Growing Up Amish, p. 63; див. також Hostetler, Amish Society, pp. 75–6. 821 Stevick, Growing Up Amish, p. 109. 822 Ibid., pp. 7–8. 823 Ibid., pp. 43–4. 824 Ibid., p. 112. 825 Див., наприклад, Hostetler, Amish Society, pp. 119–20. 826 Див., наприклад, Stevick, Growing Up Amish, pp. 55–6. 827 1 Тимофію 6:10; Від Матвія 20:16; Від Матвія 19:24 828 MaxWeber, The Protestant Ethic and the Spirit of Capitalism (New York: Routledge, 1992) [1930], p. 35. 829 Weber, The Protestant Ethic and the Spirit of Capitalism, pp. 93–106; Guy Oakes, “The Thing That Would Not Die: Notes on Refutation”, in Hartmut Lehmann and Guenther Roth, eds., Weber’s Protestant Ethic: Origins, Evidence, Context (Washington, D.C., Cambridge University Press, German Historical Institute, 1993), p. 286.
830 Weber, The Protestant Ethic and the Spirit of Capitalism, p. 110. 831 Ibid. 832 Ibid., pp. 160–2. 833 Max Weber, “Anticritical Last Word on the Spirit of Capitalism”, American Journal of Sociology 83 (1978), p. 1112, цит. у Malcolm MacKinnon, “The Longevity of the Thesis: A Critique of the Critics”, in Lehmann and Roth, Weber’s Protestant Ethic, pp. 211, 224; див. також Weber, The Protestant Ethic and the Spirit of Capitalism, pp. 176–77; Oakes, “The Thing That Would Not Die”, pp. 285, 286– 9.
834 Oakes, “The Thing That Would Not Die”, pp. 162–3, 287–8.
835 Weber, The Protestant Ethic and the Spirit of Capitalism, pp. 35–46.
836 Див. Jared Diamond, Guns, Germs and Steel: The Fate of Human Societies (New York and London: W.W. Norton & Co., 1999).
837 James Carroll, “The Mormon Arrival”, Boston Globe, Aug. 7, 2011.
838 MatthewBowman, The Mormon People: The Making of an American Faith (New York: Random House, 2012), pp. 169–70.
839 Bowman, The Mormon People, p. 168.
840 The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, “History of Missionary Work in the Church”, Jun. 25, 2007, http://www.mormonnewsroom.org/article/historyof-missionary-work-in-the-church. Наведена у тексті орієнтовна кількість 650 000 осіб для періоду після 1990 року підрахована за кількістю приблизно 535 000 осіб, яку навела Церква для періоду 1990–2007 років. Ibid.
841 Bowman, The Mormon People, p. 159.
842 Bowman, The Mormon People, pp. 151, 152–53, 217; Jan Shipps, Mormonism: The Story of a New Religious Tradition (Chicago: University of Illinois Press, 1985), pp. 114–6. Про сепаратистську фазу мормонської історії в Юті див. Franklin D. Daines, “Separatism in Utah, 1847–1870”, Annual Report of the American Historical Association for the Year 1917 (Washington, D.C., 1920), pp. 331–43.
843 Bowman, The Mormon People, pp. 178–9.
844 Jon Krakauer, Under the Banner of Heaven: A Story of Violent Faith (New York: Doubleday, 2003), pp. 10–15, 167.
845 Nate Carlisle, “Alcohol, Co.ee and Why the FLDS Drink Them”, Salt Lake Tribune, Mar. 1, 2013, http://www.sltrib.com/sltrib/blogspolygblog/55924890–185/. dsco. ee-church-sltrib.html.csp.
846 U.S. Census, American Community Survey, Table DP03: Selected Economic Characteristics (2010, сукупність даних за п’ять років) (географічні позначки: США; Колорадо-Сіті, штат Аризона) (показано рівень бідності 36,5% для всіх родин у Колорадо-Сіті порівняно із показником 10% для країни загалом).
847 Je.rey Kluger, “Genetic Scars of the Holocaust: Children Su. er Too”, Time, Sept. 9, 2010; Harvey A. Barocas and Carol B. Barocas, “Separation-Individuation Con.icts in Children of Holocaust Survivors”. Journal of Contemporary Psychology 11, no. 1 (1998), pp. 6–14.
848 Ephraim Yuchtman-Yaar and Gila Menachem, “Socioeconomic Achievements of Holocaust Survivors in Israel: The First and Second Generation”,Contemporary Jewry 13 (1992), pp. 95–123; Morton Weinfeld and John J. Sigal, “Educational and Occupational Achievement of Adult Children of Holocaust Survivors”, in U.O. Schmelz and S. Della Pergola, eds., Papers in Jewish Demography 1985: Proceedings of the Demographic Sessions Held at the 9th World Congress of Jewish Studies (Jerusalem: Hebrew University of Jerusalem, 1985).
849 Fran Klein-Parker, “Dominant Attitudes of Adult Children of Holocaust Survivors Toward their Parents”, in John P. Wilson, Zev Harel and Boaz Kahana eds., Human Adaptation to Extreme Stress: From the Holocaust to Vietnam (New York: Plenum, 1988), pp. 207–8.
850 Aaron Hass, In the Shadow of the Holocaust: The Second Generation (Ithaca and London: Cornell University Press, 1996), pp. 51, 53. Більше цитат дітей вцілілих — ibid., pp. 60, 62–63; Helen Epstein,Children of the Holocaust: Conversations with Sons and Daughters of Survivors (New York: G.P.