Українська література » Інше » Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Читаємо онлайн Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
eds., Asian American Identities, Families, and Schooling (Greenwich, CT:: Information Age Publishing, 2000), p. 204, 209 див. також Lingxin Hao and Han S. Woo, “Distinct Trajectories in the Transition to Adulthood: Are Children of Immigrants Advantaged?” Child Development 83, no. 5 (2012), pp. 1623, 1635.

659 Michael Moss, Salt Sugar Fat: How the Food Giants Hooked Us (New York: Random House, 2013), p. 341. 660 Anmol Chaddha and William Julius Wilson, “Why We’re Teaching ‘The Wire’ at Harvard”, Washington Post, September 12, 2010, B2. 661 Patrick Radden Keefe, “The Uncannily Accurate Description of the Meth Trade in ‘Breaking Bad’”,The New Yorker, July 13, 2012.


Розділ шостий. Зворотний бік трьох сил

662 Драбину згадано на останній сторінці «Логіко-філософського трактату» Вітґенштайна, C. K. Ogden, ed. (New York: Harcourt, Brace & Co. 1922), p. 90. Вітґенштайн стверджує, що потрібно піднятися драбиною філософії, щоб побачити, що філософія «безглузда».

663 Oscar Wilde, “A Woman of No Importance” (1894), act 1.

664 Див., наприклад, Jon Savage, Teenage: The Creation of Youth Culture (New York: Viking, 2007); Patricia Cohen,In Our Prime: The Invention of Middle Age (New York: Scribner, 2012), p. 168 («Наш цифровий світ безупинно бомбардує нас штучно виплеканими зображеннями юності»; у дослідженні Harris 2005 року «половина опитаних погодилися, що моложавий вигляд потрібен для професійного успіху та особистого щастя»); Martha Irvine and Lindsey Tanner, “Youthfulness an American Obsession at What Cost?” Associated Press, Dec. 7, 2008. Культура юності, безумовно, не суто американська. Див. Jed Rubenfeld, Freedom and Time (New Haven and London: Yale University Press, 2001), p. 34 («Сучасність схиляється перед юністю, тому що вважає, що над юністю не тяжіє час. […] Бути молодим — означає жити в теперішньому»).

665 Див., наприклад, David Gettman, Basic Montessori: Learning Activities for Under-Fives (New York: St. Martin’s Press, 1987), p. 37 (дорослі, що страждають «від власних дорослих проблем та тривог», часто «вважають, що раннє дитинство має бути веселим і безтурботним»); Kay Sambal, Mel Gibson, and Sue Miller, Studying Childhood and Early Childhood: A Guide for Students(2d ed.) (London and Thousand Oaks, CA: Sage Publications, 2010), p. 11 (зазначено тенденцію ідеалізувати дитинство, яке уявляють «безтурботним», «веселим» і «вічно щасливим»); Christina Schwarz, “Leave Those Kids Alone”, The Atlantic, February 24, 2011 (дитинство описано як «перший, свіжий досвід знайомства зі світом, не затьмарений логікою та прагматизмом»; «діти мають здатність просто жити, якої дорослі не можуть віднайти»); Linda F. Burghardt, “A Symbol of Carefree, Innocent Fun? Not in Oyster Bay”. The New York Times. May 28, 2006 (опис каруселі на Лонґ-Айленді як «потужного символу щасливого, безтурботного дитинства, яке батьки хочуть подарувати своїм дітлахам»).

666 Електронний лист до Емі Чуа від 22 травня 2012 року (документ у авторів); див. також Ruben G. Rumbaut, “Children of Immigrants and Their Achievement: The Role of Family, Acculturation, Social Class, Gender, Ethnicity, and School Contexts”, p. 1, http://www.hks.harvard.edu/inequality/Seminar/Papers/Rumbaut2.pdf; Lisa Sun-Hee Park, “Ensuring Upward Mobility: Obligations of Children of Immigrant Entrepreneurs”, in Benson Tong ed., Asian American Children: A Historical Handbook Guide (Westport, CT: Greenwood Press, 2004), pp. 123, 129 (у дослідженні дітей китайських та корейських іммігрантів «усі респонденти висловили потребу “відшкодувати” батькам витрачене на них» і «вважали, що батьки свідомо відмовлялися від власних досягнень заради благополуччя дітей»).

667 Див. Park, “Ensuring Upward Mobility”, pp. 125, 128.

668 Jin Li, Cultural Foundations of Learning: East and West (Cambridge: Cambridge University Press, 2012), pp. 38, 73–4, 90–2. В оригіналі до примітки наведено ось такий текст: Confucian expert Jin Li explains. Однак в оригіналі тексту розділу цього тексту немає.Ось повністю пасаж, до якого відноситься примітка 7: In the Confucian worldview, there is no idealized carefree childhood. The highest purpose of life is moral self-improvement through learning, and children are expected as a moral matter to cultivate the core learning virtues — diligence, enduring hardship, striving for self-perfection — from a very early age.

669 “Talk Asia: Interview with Fashion Designer Phillip Lim”, CNN.com (aired Mar. 23, 2011), http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/1103/23/ta.01.html.

670 Elisa Lipsky-Karasz, “The Vera Wang Interview: Made of Honor”, Harper’s Bazaar, Mar. 24, 2011.

671 Електронний лист Емі Чуа від 14 березня 2013 року (документ у авторів); див. також Ruth K. Chao, “Chinese and European Mothers’ Beliefs About the Role of Parenting in Children’s School Success”, Journal of Cross-Cultural Psychology 27, no. 4 (July 1996), pp. 403, 412; Vivian S. Louie, Compelled to Excel: Immigration, Education, and Opportunity among Chinese Americans (Stanford, CA: Stanford University Press, 2004), p. 48.

672 Louie, Compelled to Excel, p. 91; див. також Tony Hsieh: Tony Hsieh, Delivering Happiness: A Path to Pro.ts, Passion, and Purpose (New York and Boston: Business Plus, 2010), p. 8.

673 Louie, Compelled to Excel, p. 93.

674 Інтерв’ю з Емі Тань, Academy of Achievement, June 28, 1996, http://www. achievement.org/autodoc/page/tan0int-5 (дата звернення: 25 березня 2013 року); див. також Kim Wong Keltner, Tiger Babies Strike Back: How I Was Raised by a Tiger Mom But Could Not Be Turned to the Dark Side (New York: William Morrow, 2013).

675 Cathy Schoen et al., The Commonwealth Fund Survey of the Health of Adolescent Girls (The Commonwealth Fund, Nov. 1997).

676 Desiree Baolin Qin, et al., “Parent-Child Relations and Psychological Adjustment among High-Achieving Chinese and European American Adolescents”, Journal of Adolescence 35 (2012), pp. 863–73; Desiree Baolin Qin et al., “The Other Side of the Model Minority Story: The Familial and Peer Challenges Faced by Chinese American Adolescents”, Youth & Society 39 (2008), pp. 480–506; Carol S. Huntsinger and Paul E. Jose, “A Longitudinal Investigation of Personality and Social Adjustment among Chinese American and European American Adolescents”, Child Development 77 (2006), pp. 1309–24; Paul E. Jose and Carol S. Huntsinger, “Moderation and Mediation E.ects of Coping by Chinese American and European American Adolescents”,Journal of Genetic Psychology 166, no. 1 (2005), pp. 16–44.

677 «У 2011

Відгуки про книгу Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: