Українська література » Інше » Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Читаємо онлайн Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
(New York: Alfred A. Knopf, 2000), pp. 52–3 («Райони, де мало можливостей легально влаштуватися на роботу, неефективна система оголошень про роботу і погана шкільна освіта призводять до того, що робота зникає. […] Багато людей врешті-решт втрачають відчуття залученості до роботи в офіційній економіці. […] Внаслідок цих обставин також зростає вірогідність, що громадяни вдаватимуться до нелегальних способів заробітку»), p. 107 («Коли в молоді мало підстав вірити у майбутні перспективи», часто «стрімко зростає кількість неповних родин»); див. також Thomas J. Sugrue, The Origins of the Urban Crisis: Race and Inequality in Post-War Detroit (Princeton: Princeton University Press, 1996); Bruce Western, Punishment and Inequality in America (New York: Russell Sage Foundation, 2006); Alex Kotlowitz, There Are No Children Here: The Story of Two Boys Growing Up in the Other America (New York: Anchor, 1991).

942 Див. Paul Krugman, End This Depression Now! (New York and London: W.W. Norton & Co., 2012), p. 7; див. також Levitt and Venkatesh, “An Economic Analysis of a Drug-Selling Gang’s Finances”, p. 771 (зазначено, що члени банд часто ще й працюють на низькооплачуваних роботах у торгових центрах та ресторанах швидкого харчування).

943 Див., наприклад, Sugrue, The Origins of the Urban Crisis, p. 7; Dwight B. Billings and Kathleen M. Blee,The Road to Poverty: The Making of Wealth and Hardship in Appalachia (Cambridge: Cambridge University Press, 2000), pp. 243, 264–9; Christopher Price, “The Impact of the Mechanization of the Coal Mining Industry on the Population and Economy of Twentieth Century West Virginia”, West Virginia Historical Society Quarterly 22, no. 3 (July 2008), pp. 2–3

944 Див., наприклад, Niall Ferguson, Colossus: The Price of America’s Empire (New York: The Penguin Press, 2004), pp. 18–9; John Steele Gordon, An Empire of Wealth: The Epic History ofAmerican Economic Power (New York: HarperPerennial, 2004), pp. 416–8; Michael Lewis, The New New Thing: A Silicon Valley Story (New York: W.W. Norton & Company, 2000), p. 30 (цитата венчурного капіталіста Джона Доерра, який описував Кремнієву долину 1990-х як «наймасштабніше легальне творення багатства в історії світу»).

945 Tom Wolfe, Bon.re of the Vanities (New York: Farrar, Straus Giroux, 1987); див. Jessica Winter, “Greed is Bad. Bad!” Slate.com, Sept. 25, 2007, http://www.slate. com/articles/arts/dvdextras/2007/09/greed_is_bad_bad.html.

946 Див. графіки, що яскраво показують рекордно високі біржові курси, корпоративні прибутки і ціни на будинки у Robert J. Shiller,Irrational Exuberance (2d ed.) (Princeton, NJ: Princeton University Press, 2005), pp. 3–6, 13; див. також “Wheeler Dealer Cabbie Cashing in on Bull Market By Trading Stocks From His Taxi”, New York Daily News, Aug. 19, 1999.

947 Krugman, End This Depression Now!, chap. 5.

948 Shiller, Irrational Exuberance, p. 13.

949 Rusty Dornin, “New Anxieties Can Accompany Silicon Valley’s New Money”, CNN. com, Feb. 26, 2000, http://archives.cnn.com/2000/US/02/26/sudden.wealth. syndrome.

950 Nouriel Roubini and Stephen Mihm, Crisis Economics: A Crash Course in the Future of Finance (New York: The Penguin Press, 2010), pp. 68–9; Krugman, End This Depression Now!, p. 78.

951 Shiller, Irrational Exuberance, p. 3 (графік, який показує злет біржових курсів у 1990-х), p. 213 («У роки буму 1990-х відверта неприязнь широкої спільноти до вітчизняних корпорацій була рекордно низькою. Бізнесменів героїзували»).

952 Felix Salmon, “Chart of the Day: Median Net Worth, 1962–2010”, Reuters, Jun. 12, 2012, — http://blogs.reuters.com/felix-salmon/2012/06/12/chart-of-the-day-median-net-worth-1962–2010.

953 Див. Amy Chua, World on Fire: How Exporting Free Market Democracy Breeds Ethnic Hatred and Global Instability (New York: Anchor Books, 2004), p. 233.

954 Brooke Masters, “GU Legal Eagles Flying to Estonia’s Aid”, Washington Post, June 18, 1992.

955 Francis Fukuyama, The End of History and the Last Man (New York: Avon Books, 1992), p. xi.

956 Див. Klaus Weber, Gerald F. Davis and Michael Lounsbury, “Policy as Myth and Ceremony? The Global Spread of Stock Exchanges, 1980–2005”, Academy of Management Journal 52, no. 6 (2009), pp. 1319, 1320, 1341; Kathryn C. Lavelle, The Politics of Equity Finance in Emerging Markets (New York: Oxford University Press, 2004), pp. 19–22.

957 Див. Amy Chua, Day of Empire: How Hyperpowers Rise to Global Dominance — and WhyThey Fall (New York: Doubleday, 2007), pp. ix, 259–61

958 NathanielBranden, The Six Pillars of Self-Esteem (New York: Bantam Books, 1994), at xv; Бранден зауважив те саме у “In Defense of Self”,Ass’n for Humanistic Psychology (August/September 1984), pp. 12–13.

959 Див. Nathaniel Branden, My Years with Ayn Rand, (San Francisco: Jossey-Bass, 1999), p. 368 (за деякими твердженнями, у світі продано понад мільйон примірників).

960 Roy F. Baumeister and John Tierney, Willpower: Rediscovering the Greatest Human Strength (New York: Penguin Press, 2011), pp. 188–89 (слова голови оперативної групи з питань самооцінки у Каліфорнії).

961 Ibid., p. 189 (цитата соціолога Ніла Смелсера).

962 Carol S. Dweck, “Mindsets: How Praise Is Harming Youth and What Can Be Done about It”, School Library Media Activities Monthly 24, no. 5 (January 2008), p. 55.

963 Див. William James, The Principles of Psychology 1 (New York: Henry Holt, 1890), pp. 309–11. Джеймс зауважує, що для підживлення самооцінки людина повинна бути успішною не в усьому, а в тому, що для неї важливо: «Якщо хтось знається на психології краще за мене, це мене страшенно засмучує, адже я вже деякий час докладаю всіх можливих зусиль, щоб бути психологом. Але мене анітрохи не бентежить моє цілковите неуцтво, коли йдеться про грецьку мову». Id. at 310.

964 Цей розрив можна побачити на шкалі самооцінки, розробленій Розенберґом. Це стандартний спосіб вимірювання самооцінки, який зараз масово використовують психологи. Шкала, створена у 1965 році Моррісом Розенберґом, є цілковито суб’єктивним інструментом дослідження. У людей в різні способи запитують про те, як вони ставляться до себе. Водночас немає запитань про їхню реальну поведінку, досягнення, успіхи, невдачі тощо, і цим показникам не надається значення.

965 Див. Lori Gottlieb, “How to Land Your Kid in Therapy”,

Відгуки про книгу Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: