Сьоме Правило Чарівника, або Стовпи Творіння - Террі Гудкайнд
Вона притиснула ліву руку до пояса. Бородач кружляв її в танці, тримаючи за праву руку. Дженнсен спробувала дотягнутися рукою до капюшона, щоб відкрити свої руде волосся і налякати непроханого кавалера, але не могла звільнитися: він схопив її вже за обидві руки. Вона не могла ні відкрити волосся, ні витягнути ножа. І лише прискорено, з переляку, дихала.
Чоловік, пересміюючись зі своїми товаришами, кружляв її під музику і тримав міцно, щоб не упустити. Його очі були повні веселощів, а не загрози, але Дженнсен знала: причина тільки в тому, що вона поки що не опиралася. А як тільки він виявить, що дама танцює проти його волі, його поведінка явно зміниться.
Він зняв руку з талії Дженнсен і закрутив її, як дзигу. Зараз, коли кавалер стискав своїми мозолястими пальцями лише одну її руку, у Дженнсен з'явилася надія вирватися. Лівою рукою вона спробувала намацати ніж, але він був під плащем і до нього було не дотягнутися.
Натовп плескав в такт мелодії, веденої трубами і барабанами. Коли Дженнсен повернулася і зробила крок у бік, інший чоловік обхопив її за талію так сильно, що мало не вибив з неї дух. Він вихопив її руку у першого хлопця, і шанс відкинути капюшон був втрачений.
Вона виявилася дрейфуючою в морі чоловіків. Поруч миготіли кілька інших жінок, в основному дівчата-служниці. Одні танцювали з бажанням, інші підключалися до танців ненадовго і віддалялися зі спритністю водомірок. Дженнсен не розуміла, як вони проробляли цей трюк, їй загрожувало потонути серед бурхливих хвиль з передаючих її один одному кавалерів. Помітивши бічним зором двері, вона раптово вирвалася з рук чергового танцюриста. Він не очікував такого, і всі інші чоловіки почали сміятися, що той упустив свою даму. Хлопець сприйняв її опір з набагато більшою добродушністю, ніж вона собі уявляла. Деякі й зовсім вітали її з звільненням.
Як не дивно, чоловік, від якого вона вирвалася, не розлютився.
— Спасибі, моя прекрасна діва за витончений танець! — Він вклонився їй. — Це велика милість з вашого боку для такого незграбного нездари, як я. — Він посміхнувся й підморгнув їй, а потім разом з усіма знову взявся ляскати в такт музиці.
Дженнсен стояла приголомшена, усвідомивши, що ніякої небезпеки і не було. Ці люди просто розважалися і зовсім не бажали їй зла. Жоден не дозволив собі непристойного дотику і не сказав поганого слова. Вони лише сміялися да танцювали з нею. Тим не менше вона стрімко попрямувала до дверей.
Але перш ніж вона встигла вийти, чиїсь руки знову обхопили її за талію. На цей раз Дженнсен спробувала вирватися.
— Не знав, що ви любите танці!
Це був Себастян. Дженнсен відразу заспокоїлася і дозволила йому вивести себе з таверни.
За дверима стояла темна ніч, холодне повітря принесло полегшення. Дженнсен зробила глибокий вдих, щаслива від того, що не відчуває більше запахів елю, тютюну і пітних чоловічих тіл.
— Я ж сказала, що ви повинні надати мені можливість зробити це самій.
— Зробити що?
— Я збираюся до Латеї. Залишіться тут, Себастян. Будь ласка!
— Добре… Якщо скажете, чому не хочете, щоб я пішов з вами.
Вона підняла руку:
— Себастян, ви важлива людина, і я страшенно переживаю, що ви через мене в небезпеці. Це моя проблема, не ваша. Моє життя, вона… Я не знаю. У мене немає життя. А у вас — є. І я не хочу, щоб ви заплуталися в моїх складнощах. — Вона зробила пару кроків по твердому насту. — Просто почекайте тут.
Однак він засунув руки в кишені і рушив слідом:
— Дженнсен, я — доросла людина. Не треба вирішувати за мене, що мені треба, а що не слід робити, добре? — Вона, не відповівши, згорнула на безлюдну вулицю.
— Скажіть, навіщо ви йдете до Латеї?
Вона зупинилася на узбіччі, поряд з нежилим будинком, недалеко від повороту до дому Латеі.
— Себастян, багато років я рятуюся втечею. Моя мати провела кращу частину свого життя, тікаючи від Даркена Рала і ховаючи мене. Вона померла, рятуючись від його сина Річарда. Але ж це за мною гонився Даркен Рал, мене він хотів убити. А тепер за мною женеться Річард Рал, а я так і не знаю, чому… Мене вже нудить від усього цього. Моє життя — це суцільна втеча і суцільний страх. Це все, що я роблю. Це все, про що я думаю. У цьому все моє життя — втекти від людини, яка намагається вбити мене, випередити його на крок і залишитися жити.
Він не став з нею сперечатися.
— Так для чого ж ви йдете до чаклунки?
Дженнсен просунула руки під плащ, зціпила їх, щоб зігрітися. Вона невідривно дивилася вперед, на темну дорогу, що вела до будинку Латеї, приховану мереживним балдахіном з голих гілок. Гілки терлися одна об одну, скрипіли і видавали стогнучі звуки.
— Нещодавно я втекла навіть від Латеї. Я не знаю, чому лорд Рал полює за мною, а вона знає. Я побоялася наполягти, щоб вона розповіла мені. Я збиралася відправитися в Народний Палац та знайти її сестру, Алтею, сподіваючись, що якщо я смиренно встану біля її дверей, вона зглянеться і допоможе мені… А якщо вона не допоможе? А якщо вона вижене мене? Що тоді? Адже мені йти в Палац — небезпечніше вже нікуди. І заради чого? Заради хиткої надії, що хтось погодиться допомогти самотній дівчині, за якою ганяються сили всієї нації на чолі з виродком-вбивцею, сином чудовиська?.. Хіба ви не розумієте? Якщо я перестану приймати «ні» в якості відповіді і зможу наполягти, щоб Латея розповіла мені хоч щось, тоді, можливо, і не доведеться здійснювати небезпечний похід в серце Д'хари. Тоді я