Відгуки
Київські контури. Вибрані вірші - Аттіла Могильний
Читаємо онлайн Київські контури. Вибрані вірші - Аттіла Могильний
РЕНЕСАНС
Цикл
1. «Візантія і присмерк…»
Візантія і присмерк — ранковий, мов присмак цикути, і гойдання дахів черепичних — наче шовк колісниць і плащів. Увійти у цей день — як до леза ножа доторкнутись. Увійти в опалеву кімнату з галереями пристаней і човнів. Асфальтована вуличка рухом недбалим відімкне сонний порт і поезію телеграм, і на тлі цих зелених дерев червону цеглу будинків — наче давньої книги тонкий і потертий сап’ян. Біле сонце слов’янське від сотні суєт піднімає це місто на вежі і списи і малює навпроти легке і кохане обличчя чи дівчатка, чи панни, чи так — ренесансу портрет. 2. «Полудень, курява…»
Полудень, курява, все різке і суворе настільки, що навіть вода в водограях кольору золота стала. (Наша пристрасть вже кинула нас в тінь від парасольки над столиком, краєвид на Поділ і піняву прохолоду склянок) Трохи сумно тому, що здається пом’ятим і зайвим одяг, місто, життя, тільки сонце — тягуче, як мед, учить всіх переможених, що лиш те насолода, що кров’ю і силою взяте, і в граничній яскравості фарб наші слова — ясні, ледь посріблені зовні коханням темним, як татарський набіг. 3. «Ввечері машини поливають вулиці…»
Ввечері машини поливають вулиці, і асфальт стає оксамитовим, наче звук флейти, і це оксамитове звучання вечора стелеться над нами, мов запах розквітлих вишень. Врешті ж, музика подібна до слів, а тут — просто раптом докотилася луна від трамвайного цокотіння, чи далекий гудок пароплава, а чи сміх безтурботний тих, що місто це називали своїм, а були так недовго, що лише майоріння потертих плащів, запах полину і втомлених
Цикл
1. «Візантія і присмерк…»
Візантія і присмерк — ранковий, мов присмак цикути, і гойдання дахів черепичних — наче шовк колісниць і плащів. Увійти у цей день — як до леза ножа доторкнутись. Увійти в опалеву кімнату з галереями пристаней і човнів. Асфальтована вуличка рухом недбалим відімкне сонний порт і поезію телеграм, і на тлі цих зелених дерев червону цеглу будинків — наче давньої книги тонкий і потертий сап’ян. Біле сонце слов’янське від сотні суєт піднімає це місто на вежі і списи і малює навпроти легке і кохане обличчя чи дівчатка, чи панни, чи так — ренесансу портрет. 2. «Полудень, курява…»
Полудень, курява, все різке і суворе настільки, що навіть вода в водограях кольору золота стала. (Наша пристрасть вже кинула нас в тінь від парасольки над столиком, краєвид на Поділ і піняву прохолоду склянок) Трохи сумно тому, що здається пом’ятим і зайвим одяг, місто, життя, тільки сонце — тягуче, як мед, учить всіх переможених, що лиш те насолода, що кров’ю і силою взяте, і в граничній яскравості фарб наші слова — ясні, ледь посріблені зовні коханням темним, як татарський набіг. 3. «Ввечері машини поливають вулиці…»
Ввечері машини поливають вулиці, і асфальт стає оксамитовим, наче звук флейти, і це оксамитове звучання вечора стелеться над нами, мов запах розквітлих вишень. Врешті ж, музика подібна до слів, а тут — просто раптом докотилася луна від трамвайного цокотіння, чи далекий гудок пароплава, а чи сміх безтурботний тих, що місто це називали своїм, а були так недовго, що лише майоріння потертих плащів, запах полину і втомлених
Відгуки про книгу Київські контури. Вибрані вірші - Аттіла Могильний (0)