Українська література » Інше » Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Читаємо онлайн Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
пізніше. U.S. Census Bureau, American Community Survey, Table S0201: Selected Population Pro.le in the United States (2010, сукупність даних за три роки) (код групи 567 — нігерійці); Dennis D. Cordell & Manuel Garcia y Griego, “The Integration of Nigerian and Mexican Immigrants in Dallas/Fort Worth Texas”, Working Paper, http://iussp2005.princeton.edu/papers/51068, p.20 (зауважено контраст між високими доходами нігерійських іммігрантів загалом і низькими доходами іммігрантів, які прибули нещодавно; розтлумачено, що «багато нігерійців, які прибули після 2000 року […] студенти з обмеженими фінансовими можливостями»).

179 Capps, McCabe, and Fix, Diverse Streams, pp. 16–9; Patrick L. Mason and Algernon Austin, “The Low Wages of Black Immigrants: Wage Penalties for U.S.-Born and Foreign-Born Black Workers”, EPI Brie.ng Paper No. 298 (Washington, DC: Economic Policy Institute, Feb. 25, 2011).

180 DineshD’Souza, The End of Racism: Principle for a Multicultural Society (New York: Free Press, 1996), p. 24.

181 Див. Richard Thompson Ford, Book Review, “Why the Poor Stay Poor”, New York Times, March 6, 2009 (опис цих свідчень); див. також Mary C. Waters, Black Identities: West Indian Immigrant Dreams and American Realities (New York: Russell Sage Foundation, 1999), pp. 7–8, 13; Ezekiel Umo Ette, Nigerian Immigrants in the United States: Race, Identity, and Acculturation (Lexington Books, 2012), pp. 129–30.

182 Pew Research Center, The Rise of Asian Americans (Washington, D.C.: Pew Research Center, April 4, 2013) (updated edition) p. 1.

183 Pew Research Center, The Rise of Asian Americans, p. 22.

184 Asian American Center for Advancing Justice, A Community of Contrasts: Asian

Americans in the United States: 2011 (2011) pp. 9–10, 34, 36, 38–40, 45 (наведено дані за три роки U.S. Census Bureau, 2007–2009 American Community Survey).

185 Pew Research Center, pp. 2, 7, 57; Asian American Center for Advancing Justice, A Community of Contrasts, pp. 9–10.

186 Society for Science and the Public, “Intel STS Past Results”, http://www.societyforscience.org/page.aspx?pid=330.

187 Society for Science and the Public, Intel Science Talent Search 2012 Finalists, http://apps.societyforscience.org/sts/71sts/.nalists.asp (біографії Емі Чиао, Джека Лі та Аніруд Прабху).

188 Kenneth Chang, “Nanotechnology Gets Star Turn at Speech”,New York Times, Jan. 25, 2011, http://www.nytimes.com/2011/01/26/science/26light.html.

189Grace Wang, “Interlopers in the Realm of High Culture: ‘Music Moms’ and the Performance of Asian and Asian American Identities”, American Quarterly 61, no. 4 (December 2009), p. 882.

190 “International Tchaikovsky Music Competition for Young Musicians”, http:// tchaikovsky.ch/de/index.html; електронний лист від Івана Щербака, директора з міжнародних проектів Асоціації лауреатів конкурсу імені Чайковського, надісланий 6 серпня 2013 року, підтверджує, що Дженніфер Ко (1992), Емілі Шє (1992), Сирена Хуан (2009) і Ноа Лі (2012) — єдині лауреатки Міжнародного конкурсу імені П. Чайковського від США (документ у авторів).

191 Visi R. Tilak, “Why Indian Americans Are Best at Bees”, Wall Street Journal, June 2, 2012, http://blogs.wsj.com/indiarealtime/2012/06/02/why-indian-americansare-best-at-bees/.

192 U.S. Department of Education, U.S. Presidential Scholars Program, http://www2. ed.gov/programs/psp/2012/scholars.pdf та http://www2.ed.gov/programs/ psp/2011/scholars.pdf.

193 Статистику представленості азійців у Гарварді, Єлі, Принстоні та Стенфорді взято з сайтів університетів на Collegeboard.org, розділ “Campus Life, Student Body”, режим доступу: https://bigfuture.collegeboard.org/college-university-search. Статистику тестів SAT взято з College Board і процитовано у: Scott Jaschik, “SAT Scores Drop Again”, Inside Higher Ed, Sept. 25, 2012, режим доступу: http://www.insidehighered.com/news/2012/09/25/sat-scoresare-down-and-racial-gaps-remain.

194 Див. Ron Unz, “The Myth of American Meritocracy”, The American Conservative, Nov. 28, 2012.

195 U.S. Census, American Community Survey, Table S0201: Selected Population Pro.le in the United States (2010, сукупність даних за три роки) (коди групи 001 — населення загалом; 013 — індійці; 018 — тайванці) (середні доходи домашнього господарства та індивідуальні доходи); ibid., Table DP02: Selected Economic Characteristics (2010, сукупність даних за п’ять років) (код групи 001 — населення загалом; 013 — індійці) (відсотки рівня доходів).

196 Bandana Purkayastha, Negotiating Ethnicity: Second Generation South Asian Americans Traverse a Transnational World (Rutgers University Press, 2005), p. 91; Mei Tang, Nadya A. Fouad and Philip L. Smith, “Asian Americans’ Career Choices: A Path Model to Examine Factors In. uencing Their Career Choices”, Journal of Vocational Behavior 54 (1999), pp. 142, 142–6; S. Alvin Leung, David Ivey and Lisa Suzuki, “Factors A.ecting the Career Aspirations of Asian Americans”, Journal of Counseling & Development 72 (March/April 1994), pp. 404, 405; див. також Min Zhou, “Assimilation the Asian Way”, in Tamar Jacoby ed., Reinventing the Melting Pot: The New Immigrants and What It Means to be American (New York: Basic Books, 2003), pp. 139, 140–3.

197 Див.Purkayastha, Negotiating Ethnicity, p. 91; Yuki Okubo, et al. “The Career Decision-Making Process of Chinese American Youth”.Journal of Counseling & Development 85, no. 4 (2007), p. 440; Pei-Wen Winnie Ma and Christine J. Yeh. “Factors in.uencing the career decision status of Chinese American youths”. The Career Development Quarterly 53, no. 4 (2005), pp. 337, 338; Philip Guo, “Understanding and Dealing with Overbearing Asian Parents”, December 2009, http://www.pgbovine.net/understanding-asian-parents.htm; див. також Min Zhou “Negotiating Culture and Ethnicity: Intergenerational Relations in Chinese Immigrant Families”, in Ramaswami Mahalingam ed., Cultural Psychology of Immigrants (Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates Publishers, 2006), pp. 315, 323 (зазначено, що китайські батьки-іммігранти часто мають три основні мети: «Жити у власному будинку, працювати на себе і відправити дітей до одного з університетів Ліги плюща»).

198 Mitchell J. Chang, Julie J. Park, Monica H. Lin, Oiyan A. Poon and Don T. Nakanishi, Beyond Myths: The Growth and Diversity of Asian American College Freshman, 1971–2005 (Los Angeles: UCLA Higher Education Research Institute, 2004), pp. 4, 17–20.

199 Американські нобелівські лауреати індійського походження: Гар Гобінд Корана (премія з медицини, 1968), Субрахманьяр Чандрасекар (премія з фізики, 1983), Амартія Сен (премія з економіки, 1998) та Венкатраман Рамакрішнан (премія з хімії, 2009). Див. Surekha Vijh, “Indian Americans Become a Force to Reckon with”, News East West, October 8, 2012, http://newseastwest. com/how-indian-americans-became-a-force-to-reckon-with. Американські нобелівські лауреати китайського походження після 1965 року: Семюел Тінг (фізика, 1976), Ян Лі (хімія, 1986),

Відгуки про книгу Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: