Теорія літератури - Соломія Павличко
701
Крупницький Б. Теорії доби і сучасність // Орлик. — 1947. — Ч. 8. — С. 7.
702
Про це детальніше пише М. Шкандрій у статті «Історія, стиль, епоха, культура: до проблеми періодизації у Дмитра Чижевського» (Слово і час. — 1995. — № 7. — С. 30—35).
703
Чижевський Д. Культурно-історичні епохи. — Авґсбург, 1948. — С. 7.
704
Петров В. Історіософічні етюди. — С. 7.
705
Там само. — С. 17.
706
Там само. — С. 11.
707
Sartre J.-P. Existentialism and Human Emotions. — New York, 1957. — P 50.
708
Бер В. Сучасний образ світу. Криза класичної фізики // Арка. — 1947. — Ч. 1. — С. 2.
709
Там само.
710
Там само. — С. 6.
711
Гуссерль Э. Кризис европейских наук и трансцендентальная феноменология // Вопросы философии. — 1992. — № 7. — С. 137.
712
Там само. — С. 142.
713
Там само.
714
Петров В. Історіософічні етюди. — С. 8.
715
Домонтович В. Без ґрунту // Домонтович В. Проза: В 3 т. — Нью-Йорк, 1988. — Т. 2. — С. 356—357.
716
Бер В. Засади естетики // МУР. — Збірник I. — С. 11.
717
Там само. — С. 91.
718
Там само. — С. 10.
719
Бер В. Екскурси в мистецтво // Рідне слово. — 1946. — Ч. 12. — С. 58.
720
Домонтович В. Без ґрунту. — С. 276.
721
Бер В. Засади естетики. — С. 13.
722
Там само. — С. 16.
723
Там само. — С. 17.
724
Там само. — С. 20.
725
Петров В. Історіософічні етюди. — С. 9.
726
Там само. — С. 17.
727
Петров В. Християнство і сучасність // Орлик. — 1947. — Ч. 2. — С. 15.
728
Там само. — С. 17.
729
Бер В. Сучасний образ світу… — С. 5.
730
Петров В. Християнство і сучасність. — С. 17.
731
Петров В. Історіософічні етюди // МУР. — Збірник III. — С. 9.
732
Шерех Ю. Прощання з учора… — С. 279—280.
733
Марксмен Р. Філософія одної повісті // Літературно-науковий вісник (Реґенсбург). — 1948. — Ч.1. — С. 144.
734
Бер В. Екскурси в мистецтво. — С. 64.
735
Петров В. Діячі української культури — жертви більшовицького терору. — К., 1992. — С. 65.
736
Там само.
737
Домонтович В. Без ґрунту. — С. 419.
738
Там само. — С. 452.
739
Там само.
740
Домонтович В. Болотяна Лукроза І // Домонтович В. Проза. — Т. 2. — С. 219.
741
Петров В. Микола Зеров та Іван Франко // Рідне слово. — 1946. — Ч. 6. — С. 37.
742
В. Петров тут неточний. С. Пилипенко не міг заступити місце неокласиків, тому що був заарештований 29 листопада 1933 р. і розстріляний у березні 1934 р., тобто більше ніж за рік до арештів М. Зерова (ніч з 27 на 28 квітня 1935 р.), П. Филиповича і М. Драй-Хмари (обидва — 5 вересня 1935 р.). (Прим. ред.)
743
Петров В. Проблеми літературознавства за останнє 25-ліття (1920—1945). — С. 49.
744
Там само. — С. 45.
745
Орлик. — 1947. — Ч. 5—6.
746
Арка. — 1948. — Ч. 3—4. — С. 38.
747
Насправді М. Зеров ґрунтовно досліджував життя і творчість Т. Шевченка: див. присвячені Шевченкові розділи XXVI–XXXIII зеровського курсу лекцій «Українське письменство XIX ст.». (Прим. ред.)
748
Там само.
749
Там само. — С. 40.
750
Див., наприклад, статті Остапа Грицая «Банкрот літератури» в журналі «Орлик» (1947. — Ч. 9—12) і Василя Чапленка «Циган непутить наше письменство (Огляд діяльності одного „сюрреаліста“)» (Нові дні. — 1947).
751
Цит. за: Соловій Ю. Відвідини «На горі»: Спроба інтерв’ю з додатком практичної есхатології // Сучасність. — 1962. — Ч. 11. — С. 35—36.
752
Цит. за: Kenner H. The Poetry of Ezra Pound. — University of Nebraska Press, 1985. — P. 4.
753
МУР. — Збірник III. — С. 36.
754
Там само.
755
Цит. за: Faulkner P. Modernism. — London, 1977. — P. 31.
756
Шерех Ю. Не для дітей. — С. 200—201.
757
Державин В. Ігор Костецький і нове мистецтво новели // Костецький І. Оповідання про переможців. — Мюнхен, 1946. — С. 25.
758
Костецький І. Там, де початок чуда. — Мюнхен, 1948. — С. 4.
759
Там само.
760
Костецкий И. Советская театральная политика и система Станиславского // Институт по изучению СССР. — Исследования и материалы. Серия II (ротаторные издания). — Мюнхен, 1956.
761
Згадка про ці лекції міститься в щоденнику актора театру-студії B. Змія. Цит. за: Театр-студія Й. Гірняка та О. Добровольської. — C. 180—181.
762
Faulkner P. Op. cit. — Р. 22.
763
Цит. за: Костецький I. Театр перед твоїм порогом. — Мюнхен, 1963. — С. 6.
764
Костецький I. Три маски // Театр (Мюнхен; Авґсбурґ). — 1946. — Ч. 1. — С. 14—15.
765
Костецький I. Театр перед твоїм порогом. — С. 117.
766
Там само. — С. 113.
767
Цит. за: Hayman R. Nietzsche: A Critical Life. — New York, 1980. — P. 291 (Nietzsche. Jenseits von Gut und Bose. — S. 489, 290).
768
Костецький І. Театр перед твоїм порогом. — С. 28.
769
Там само. — С. 59.
770
Там само. — С. 60.
771
Там само. — С. 76.
772
Там само. — С. 34.
773
Там само. — С. 100.
774
Там само. — С. 103—104.
775
Там само. — С. 104.
776
Стефан Ґеорґе вийшов тиражем 300 примірників, Езра Павнд — 500 примірників, «Макбет» і «Король Генрі IV» — 700 примірників, але навіть ці тиражі не розходилися швидко.
777
Детальніше про діяльність та про концепцію видавництва «На горі» див. інтерв’ю на цю тему Ігоря Костецького та Елізабет Котмаєр: Соловій Ю. — Вказ. праця.
778
Вибраний Езра Павнд. — Мюнхен, 1960. — С. 7.
779
Там само. — С. 9.
780
Там само. — С. 10.
781
Там само. — С. 13.
782
Там само. — С. 14.
783
Там само. — С. 123.
784
Там само. —