Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен
Почитайте Дарвіна і Уолтера Томаса Міллса, і коли будете читати, ДУМАЙТЕ. Міркуйте над усім цим, поки не побачите світ речей і людей правильним чином. Думайте про те, що робить Бог, поки ви не ПОБАЧИТЕ, що він робить.
Ваш наступний крок — виробити правильне особисте ставлення. Ваша точка зору, ваш світогляд скаже вам, яке саме ставлення буде правильним, а послух велінням душі виробить ставлення у вас. Тільки повністю присвятивши себе найвищому всередині вас, ви зможете досягти щирого мислення. Поки ви знаєте, що ваші цілі егоїстичні, поки ви нечесні або якимось чином використовуєте обман у своїх намірах і діяннях, ваше мислення буде хибним, а ваші думки не матимуть сили. ДУМАЙТЕ про те, як ви робите речі, про всі ваші наміри, цілі і діяння, поки не будете певні, що вони стали правильними.
Повна єдність з Богом — це те, що ніхто не може зрозуміти без глибокого і стійкого мислення. Просто прийняти таке поняття поверхнево це одне, а ось відчути і усвідомити важливість такої єдності, це зовсім інше. Легко думати про те, як можна зустрітися з Богом, покинувши своє тіло, але не так легко думати про те, як зустріти Бога всередині себе. Але Бог є, і у свята святих вашої власної душі ви можете зустрітися з ним віч-на-віч. Тільки подумайте як чудово буде усвідомлювати, що все, що вам потрібно, вже є всередині вас, що вам не потрібно вигадувати, як отримати силу, щоб робити те, що ви хочете, або стати тим, ким ви хочете.
Вам потрібно лише подумати, як правильно використовувати ту силу, яка вже у вас є. Все, що вам потрібно, це просто почати. Використовуйте своє бачення істини, щоб вже сьогодні побачити цю істину. Живіть відповідно до цієї істини, і ви побачите ще більше істин завтра.
Щоб позбутися старих помилкових ідей, вам доведеться багато думати про цінності і велич людської душі. Ви повинні припинити бачити помилки людей і почати помічати їх успіхи, припинити бачити недоліки і почати бачити переваги. Ви більше не можете дивитися на чоловіків і жінок як на втрачених і зруйнованих істот, які котяться в пекло, ви повинні ставитися до них як до сяючих душ, на які чекають небеса. Для цього буде потрібно буде застосувати силу волі, але це справедливе і обґрунтоване використання волі — вирішити, про що ви будете думати і як ви будете думати.
Функція волі — направляти думки. Думайте про гарні риси людей, їх прекрасні і перспективні риси, і проявіть свою волю, щоб відігнати думки про що-небудь погане, пов’язане з ними.
Я не знаю нікого, хто досяг би більшого успіху в цьому питанні, ніж Юджин В. Дебс, двічі кандидат на посаду президента Сполучених Штатів Америки від Соціалістичної партії. Пан Дебс з великою повагою ставився до людей. Кожен, хто коли-небудь звертався до нього за допомогою, отримував її. Ніхто ніколи не чув від нього грубого слова. Всі, хто контактував з ним, відзначали його глибокий і непідробний інтерес до їхніх персон. Кожна людина, чи то мільйонер, чи робітник у брудній робі, чи виснажена тяжкою працею жінка, всі вони отримували від Дебса щиру і непідробну симпатію. Навіть дитина, хай це навіть босяк у лахмітті, зустрівши Дебса на вулиці, миттєво отримував від нього увагу і шанобливе ставлення. Дебс любив людей. Це і зробило його лідером у великому русі, улюбленим героєм мільйонів сердець і допомогло навіки закарбувати його ім’я в історії. Любов до людей — це велика справа, і досягається вона тільки думкою. Ніщо не зможе зробити вас великими, крім ходу ваших думок.
«Ми можемо розділити мислителів на таких, які думають заради себе самих, і таких, які думають заради інших. Останні є правилом, перші — винятком. Перші — це мислителі в двоякому сенсі, так, вони егоїсти, але в найблагороднішому значенні цього слова». — Шопенгауер.
«Ключ до кожної людини — її думка. Якою б міцною і впертою вона не виглядала, у неї є вісь, якої вона тримається — це ідея, відповідно до якої вона класифікує факти. Змінити цю людину можна лише показавши їй нову ідею, яка буде кращою за її власну». — Емерсон.
«Всі дійсно мудрі думки були обдумані вже тисячі разів, але щоб зробити їх дійсно нашими, ми повинні чесно самі їх обдумати, поки вони не укоріняться в нашій власній свідомості». — Гете.
«Все, чим зовні є людина, є нічим іншим як вираженням і проявом її внутрішньої думки. Щоб працювати продуктивно, людина повинна чітко мислити. Щоб діяти благородно, вона повинна і думати відповідно. — Ченнінг.
«Великі люди — це ті, хто вважають, що духовність сильніша за будь-яку матеріальну силу. Саме такі думки повинні правити світом». — Емерсон.
«Деякі люди вчаться все своє життя і тільки на смертному одрі розуміють, що навчилися всьому, окрім як думати». — Домерг.
«Саме звичні думки вибудовують наше життя. Вони впливають на нас навіть більше, ніж наші особисті відносини. Наші близькі друзі не так вже й сильно впливають на наше життя, на відміну від думок, які ми плекаємо». — Дж. У. Тіл.
«Коли Бог дає цьому світу великого мислителя, це завжди ризик. Наука їм не указ, вони можуть хоч завтра повернути її догми в протилежному напрямку, вони можуть запросто засудити і відкинути думки будь-яких авторитетів і відомих всьому світові персон». — Емерсон.
Думайте! Думайте!! ДУМАЙТЕ!!!
ГЛАВА 18
Ідея справжньої величі, про яку говорив Ісус
У двадцять третій главі Євангелія від Матвія Ісус чітко наводить розбіжність між істинною і хибною величчю, а також вказує на величезну небезпеку для всіх, хто хоче стати великими. Він називає найпідступніші спокуси, яких потрібно уникати і з якими потрібно постійно боротися тим, хто дійсно хоче досягти успіху і стати по-справжньому великими. Говорячи з людьми і зі своїми учнями, він просить їх остерігатися уподібнення фарисеям. Він вказує на те, що хоча фарисеї і є справедливими, праведними людьми, почесними суддями, справжніми законодавцями і чесними людьми, все ж вони «люблять сидіти на найпочесніших місцях на бенкетах, їм подобається, коли їх з повагою вітають на ринковій площі і називають Панами і Вчителями». І в контексті цього всього він говорив: «Нехай найвеличніший серед вас служить іншим».
В уявленні звичайної людини велика людина постає такою, якій служать, а не такою,