Небо над Іраном ясне - Дмитро Анатолійович Жуков
Сидячи тут, ми не знаємо, що відбувається з нашими мусульманськими братами в Ірані. Це викликає стурбованість, але почекаємо до завтра і дізнаємося, як розвиваються події. Одне ясно - вчора організована значна церемонія в пам'ять убитих в Кумі. І сьогодні мечеть Азам теж була наповнена, а базари і лавки Кума закриті. Як мені сказали, закрито базари та крамниці в інших містах. Немає новин із Шіраза й Ісфахана, але я не сумніваюся, що базари закриті і там. Це ставить шаха в глухий кут. У нього логіка кулемета, а надто багато з нас мовчать. Дехто каже, що альтернативи мовчанню немає. Логіка режиму - надавати нам ляпасів, а нам нібито треба терпіти це! Ісус, мовляв, рекомендував підставляти іншу щоку. Але ми ніколи цього не зробимо, тому не будемо слідувати логіці байдужих! Ісус був великим пророком. Він почав боротьбу в колисці, коли сказав: "Я воскресну, щоб затвердити молитву і поклоніння". Згідно з Кораном, він пророкував вже в колисці. Чи можливо, щоб така людина могла проректи такі байдужі, боягузливі слова? Ця порада підставляти іншу щоку була придумана тими, хто запевняв, ніби вони приєдналися до Христа (ми не можемо називати їх християнами). Вони обдурили християн і зробили їх зовсім пасивними щодо своїх урядів.
Серед нас є люди, які говорять нам, ніби ми повинні проковтнути будь-яку отруту, що пхають нам в горлянку "володарі влади", тільки тому, що вони "влада". Але якщо це правда, то чому імам Хусейн виступав проти влади? Чому він протиставляв Язід і його уряду "ту-тельмульк"!?
Якийсь ахунд написав мені кілька років тому і запитав: "Чому ви виступаєте проти уряду? Хіба ви не знаєте, що Бог дає владу, кому хоче?" Я йому не відповів. Він не був вартий відповіді. Але в його питанні було абсолютно очевидне заперечення Корану. До речі, можна міркувати про те, що Бог дав царство фараону, але хіба Мойсей не виступив проти нього? Царство Немруда теж було Божим даром в тому сенсі, що все від Бога, але хіба Авраам не виступив проти нього? Муавія теж належала до "маючих владу", але хіба Командувач Вірними, а пізніше імам Хусейн не виступив проти нього? А потім імам Хусейн, супроводжуваний сім'єю і п'ятдесятьма або шістдесятьма прихильниками повстав проти ще одного "володаря влади", Язіда. Чому він це зробив? Ясно, що незгодні з повстанням проти влади говорять нісенітницю!
Ті "володарі влади", які згадані негайно після Бога і Його Посланника в Корані, повинні бути близькі до Бога і Його Посланника в своїй практиці. Вони повинні бути тінню Бога і Його Посланника. Так, ісламський правитель - тінь Бога, але під цим мається на увазі, що тінь сама по собі не рухається. Ваша тінь не рухається сама, вона рухається, коли ви робите рухи. Іслам визнає таку особу "тінню Бога", яка відмовляється від індивідуальної волі в тому сенсі, що вона діє тільки відповідно до основ ісламу, а отже, його руху і залежно, і незалежно. Посланник Бога (нехай буде з ним мир і благословення) був дійсно справжньою тінню Бога. Але чи можна сказати, те ж саме про погану людину, про шаха? Так, деякі дурні люди з нашого середовища стверджують це, але тоді будь-хто, хто повстав проти Язіда, який теж був "володарем влади", заслуговував смерті! Судді Омейядів винесли рішення, що імам Хусейн, Повелитель мучеників, заслуговує смерті!
Ми не прочитали Коран належним чином і не розуміємо його логіки. Ми, перш за все, повинні вивчати Коран. Коран дає вказівки щодо всього і пояснює наш обов'язок. Він каже нам, як сприймати правителів. Чому в Корані так часто повторюється розповідь про Мойсея? Тільки тому, що це цікава історія? Якби Коран просто хотів би довести її до нашого відома, досить було би одного разу викласти її. Так яка ж мета повторення в Корані сюжету про Мойсея і його боротьби з фараоном? Це зроблено, щоб напоумити нас!
Коран постійно обговорює війну з невірними і згадує справу, пов'язану з лицемірами (мунафікінами). Робиться це заради самої розповіді? Хіба Коран - збірка оповідань? Коран - це книга, призначена для виховання справжніх людей, ця книга націлена на створення активних людей. У Корані є все, відповідне традиціям благородного Посланника і традиціям Чистих Імамів. Але ретельне вивчення всіх джерел необхідно нам для розуміння нашого обов'язку. Ми багато разів читали в Корані, що фараон веде себе так, а Мойсей інакше, але ми не думаємо про те, чому Коран говорить нам все це. Він повторює це,