Небо над Іраном ясне - Дмитро Анатолійович Жуков
Я молю всемогутнього Бога, щоб Він дарував славу і велич ісламу і мусульманам ("Амінь").
Я молю всемогутнього Бога, щоб Він дарував славу і велич лідерам ісламу ("Амінь").
Я молю всемогутнього Бога, щоб Він дарував довге життя лідерам ісламу ("Амінь").
Я молю всемогутнього Бога, щоб всі студенти очистилися морально ("Амінь").
ПРОМОВА ДЕВ'ЯТНАДЦЯТА
Виголошена 8 вересня 1967 року в будинку імама Хомейні в Неджефі (Ірак) з нагоди нальоту шахської служби САВАК на семінарію в Кумі перед семінаристами та духовенством Неджефа.
В ім’я Бога, милостивого, милосердного… Задум уряду в Тегерані більш серйозний, ніж здавалося. Закриття семінарії та арешти улемів і семінаристів спрямовані на те, щоб покінчити з семінарією і знищити іслам і духовенство. Уряд хоче, щоб не існували ні іслам, ні духовенство, оскільки розуміє, що поки існують іслам і духовенство, він не може виконати наказів своїх господарів і повністю підпорядкувати Іран іноземцям. Святкуваннями, які він влаштовує кожен день, і зброєю, яку він постійно купує повсюди, безглуздими витратами і екстравагантністю він намагається довести іранську державу до хаосу і банкрутства і, Боже борони, зробити з нас жебраків, які проситимуть милостиню у Америки та Ізраїлю. Але будьте впевнені, що він не досягне успіху. Дякуючи Господу, народ не спить, а іранське духовенство усвідомлює свій обов'язок. Імперіалістам не вдалося обдурити духовенство і приспати його пильність. З волі Божої, воно готове відрубати руки зрадникам ісламу і держави. Ваш обов'язок - допомогти вашим братам в Ірані усіма можливими шляхами. Завзято продовжуйте долати труднощі і будьте стійкими; навіть такий вислів симпатії і підтримки пригнобленого народу Ірану буде сам по собі ефективним. Хай пробудить Господь всякого від дрімоти і байдужості…
ПРОМОВА ДВАДЦЯТЬ ТРЕТЯ
Виголошена 31 грудня 1971 року в неджефській мечеті шейха Ансарі перед шиїтськими вченими, духовенством і декількома іранцями, що проживали в Іраку, з нагоди депортації баасистським режимом іранців і відмови іракського уряду дозволити імаму Хомейні виїхати в Ліван.
В ім’я Бога, милостивого, милосердного… Перед переселенням з Мекки в Медіну Святий Пророк, нехай буде мир і благословення з ним і його нащадками, був стурбований тільки поширенням слова Божого, ознайомленням людей з Богом та ісламом. У нього не було помічника в боротьбі з політеїстами, в пропаганді ісламу. Як це можна побачити в святому Корані, сури, які були явлені йому в Мецці, зачіпають аспекти роз'яснення ісламу, проповідей і наставництва, але в них немає згадки про розбіжності або війни, хоча законам підпорядковувалися всі.
Звичайна людина, яка бачить лише зовнішню сторону речей, не могла би передбачити вигоди переселення пророка з Мекки, де обставини були несприятливі і він зазнав невдачі. Однак, коли він прибув до Медіни, результати його переселення стали очевидними, і він отримав можливість поширення слова ісламу і знайшов послідовників. Врешті-решт він успішно і переможно повернувся в Мекку, так що старійшини племені курейшітів підкорилися йому, і пророк, незважаючи ні на що, звільнив їх.
Тепер, хоча багато іранців стали цапами-відбувайлами в суперечці між урядами і були вигнані з країни найтрагічнішим чином, цілком може з'явитися вигода, яку ми поки передбачити не здатні. То хай поверне вас Господь всеблагий в цей богословський центр, як святий пророк повернувся успішно і переможно в Мекку, і нехай цей богословський центр стане ще більш значним, ніж нині. Я впевнений, що пізніше або раніше богословський центр відродиться і, Бог дасть, ви, по виконанні вашого релігійного і наукового обов'язку, теж повернетеся в Неджеф.
Тягар знань - це тяжкий тягар, який ви несете на своїх плечах. Це не тільки обов'язок вивчити жменю термінів і їх значень, але на вас також покладений обов'язок збереження ісламу і його заповідей. Вам довірене божественне одкровення, і ви повинні очищати свої душі, здобуваючи знання. Передаючи свої знання іншим, вам треба дбати про душу. Ніколи не забувайте свого обов'язку, дружіть і будьте привітними один з одним, відкиньте розбіжності, будьте як брати і в дусі єдності і чистоти трудіться на благо ісламу. Ви всі вчені, ви всі - листя одного дерева, всі від одного кореня, і якщо ви будете вірні своїй клятві, Господь, вірний своїй, поверне вас в богословський Центр. Дасть Бог, ми знову зустрінемося з вами тут. Якщо я досягну кінця своїх днів, і ми не побачимося тут, всі ви потрапите сюди і зустрінетеся. У всякому разі, богословський центр не зануриться в небуття, він залишиться на місці. Не кажучи вже про духовні і священні аспекти, навіть згідно із законами природи, богословські центри не зникають, тому що вони користуються повагою всіх мусульман, особливо шиїтів, і вони підтримуються народом, а проти того, що підтримується народом, уряд не може піти. Уряди не вічні, у них короткі життя. Підтримують Неджеф і великі народи, і тому він буде збережений. В даний час в нашому богословському центрі є студенти з Афганістану, Пакистану, Індії, Іраку та інших арабських країн - всі отримують знання, і уряд (баасистський), який, зрозуміло, не можна назвати урядом, не володіє такою владою,