02.02.71 пкм "Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення" 12.12.94 №827 пкм "Про затвердження Положення про порядок забудови площ залягання корисних копалин загальнодержавного значення" 17.01.95 №33 пкм "Про заходи щодо охорони водно-болотних угідь, які мають міжнародне значення" 23.11.95 №935 пкм "Про затвердження Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режиму ведення господарської діяльності в них" 08.05.96 №486 пкм "Про затвердження Порядку складання паспортів річок і Порядку установлення берегових смуг водних шляхів та користування ними" 14.04.97 №347 пкм "Про затвердження Порядку справляння збору за спеціальне використання лісових ресурсів та користування земельними 06.07.98 №1012 ділянками лісового фонду" пкм "Про правовий режим зон санітарної охорони водних об'єктів" 18.12.98 №2024 пкм "Про Комплексну програму розвитку меліорації земель і поліпшення екологічного стану зрошуваних та осушених угідь на період до 2010 року" 16.11.00 №1704 пкм "Про Порядок надання водно-болотним угіддям статусу водно-болотних угідь міжнародного значення" 29.08.02 №1287 пкм "Про затвердження Комплексної програми захисту сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь від шкідливої дії вод на період до 2010 року та прогноз до 2020 року" 03.07.06 №901 пкм "Про затвердження Правил відтворення лісів" 01.03.07 №303 пкм "Про затвердження Порядку поділу лісів на категорії та виділення особливо захисних лісових ділянок" 16.05.07 №733
Щодо правового регулювання земельних відносин у актах природоресурсного законодавства див. глави 11 "Землі лісогосподарського призначення" та 12 "Землі водного фонду" ЗКУ та коментар до них.
В ч. 2 ст. 3 ЗКУ зроблена спроба встановити пріоритет ЗКУ по відношенню до нормативно-правових актів "про надра, ліси, води, рослинний і тваринний світ, атмосферне повітря", передбачаючи можливість їх застосування до регулювання земельних відносин лише у разі, "якщо вони не суперечать цьому Кодексу". На наш погляд, безумовний пріоритет ЗКУ при регулюванні земельних відносин існує лише відносно актів природоресурсного законодавства більш низької юридичної сили (зокрема, постанов КМ України), а також по відношенню до законодавчих актів, прийнятих раніше від нього. Конституція України не передбачає пріоритетності одних законів перед іншими, тому застосовується загальні правила: "більш пізній закон має перевагу над прийнятим раніше" та "спеціальна норма має перевагу над загальною" (причому далеко не завжди норма, вміщена у спеціальному земельному законодавстві, буде спеціальною по відношенню до земельно-правової норми, вміщеної в акті іншої галузі законодавства).