Українська література » Інше » Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа

Читаємо онлайн Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа
— About EqA”, Feb. 24, 2004, http://www.baseballprospectus.com/article.php?articleid=2596 (середній показник відбивання усіх часів для вищої ліги: 0,262). Уїлльямс у 1941 році мав показник 0,406. Bill Pennington, “Ted Williams’. 406 is More Than a Number”, New York Times, September 17, 2011.

78 WalterIsaacson, Steve Jobs (New York: Simon & Schuster, 2011), pp. 265–6 (цитата Тіни Редс).

79 Je.rey S. Young & William L. Simon, iCon Steve Jobs: The Greatest Second Act in History (Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, 2005), p. 7.

80 За словами Опри Вінфрі, саме цю роль виконувала її бабуся: «Я стала такою, якою я є, завдяки своїй бабусі. Моя сила. Здатність до суджень. Усе. Усе це я мала уже в шість років. […] Я зростала у домі без вбиральні і водогону. Ніхто б навіть не уявив для мене іншого майбутнього, окрім як на фабриці чи на бавовняному полі десь у Міссісіпі. Ніхто… Ніхто. Слава богу, що ті шість перших років мого життя мене виховувала бабуся».Janet Lowe, Oprah Winfrey Speaks: Insight from the World’s Most In. uentialVoice (John Wiley & Sons, 1998), pp. 6, 8.

81 Засаднича стаття про загрозу стереотипу Claude M. Steele and Joshua Aronson, “Stereotype Threat and the Intellectual Test Performance of African Americans”, Journal of Personality and Social Psychology 69 (1995), однак зараз про це написано дуже багато. Прекрасний глибокий огляд подано у Michael Inzlicht and Toni Schmader, eds.,Stereotype Threat: Theory, Process, and Application (Oxford University Press, 2012). Там вміщено обговорення протилежного явища — сприятливої дії стереотипу. Обидві дії стереотипу детальніше описано у третьому розділі цієї книжки.

82 Див. Zhou, “The Ethnic System of Supplementary Education”, p. 232; Ogbu and Simons, “Voluntary and Involuntary Minorities”, pp. 155–88.

83 Victor Goertzel and Mildred George Goertzel, Cradles of Eminence (Little Brown and Company, 1962), pp. vii–viii, 55, 60–7, 131 (дослідження 400 видатних особистостей підтверджує теорію про те, що «задоволені» і «стабільні» люди схильні ставити «низьку мету для себе та своїх дітей»), 174, 183, 214– 6, 272–3, 302–49; Howard Gardner (in collaboration with Emma Laskin), Leading Minds: An Anatomy of Leadership (New York: Basic Books, 1996), pp. 1–9, 32–3, 249–53. See also Angela L. Duckworth, David Weir, Eli Tsukayama & David Kwok, “Who does well in life? Conscientious adults excel in both objective and subjective success”, Frontiers in Psychology 3 (Sept. 2012), pp. 1, 5–6 (дослідження загальнодержавного рівня, в якому взяли участь 9646 дорослих американців, виявило, що «позитивніше налаштовані дорослі насправді менше заробляють та заощаджують»).

84 Gardner, Leading Minds, p. 33 (цитата Вінстона Черчилля).

85 Baumeister and Tierney,Willpower, pp. 1–17; Angela L. Duckworth, “The Significance of Self-Control”,Proceedings of the National Academy of Sciences 108, no. 7 (2011), pp. 2639–40; Angela L. Duckworth, Christopher Peterson, Michael D. Matthews, and Dennis R. Kelly, “Grit: Perseverance and Passion for Long-Term Goals”, Journal of Personality and Social Psychology 92, no. 6 (2007), pp. 1087– 1101; Kelly McGonigal, The Willpower Instinct (New York: Avery, 2012), p. 12; Bob Sullivan and Hugh Thompson,The Plateau E.ect: Getting from Stuck to Success (New York: Dutton, 2013), pp. 57–74. Angela L. Duckworth, Patrick D. Quinn, and Eli Tsukayama, “What No Child Left Behind Leaves Behind: The Roles of IQ and Self-Control in Predicting Standardized Achievement Test Scores and Report Card Grades”, Journal of Educational Psychology 104, no. 2 (2012), pp. 439– 51.

86 Першоджерело: Walter Mischel, Ebbe B. Ebbeson and Antonette Rasko. Zeiss, “Cognitive and Attentional Mechanisms in Delay of Grati. cation”, Journal of Personality and SocialPsychology 21, no. 2 (1972), pp. 204–18; Yuichi Shoda, Walter Mischel, and Philip K. Peake, “Predicting Adolescent Cognitive and Self-Regulatory Competencies from Preschool Delay of Grati.cation: Identifying Diagnostic Conditions”, Developmental Psychology 26, no. 6 (1990), pp. 978–86.

87 Baumeister and Tierney,Willpower, pp. 10–13 (узагальнення); Duckworth, “The Signi.cance of Self-Control”, p. 2639 («рівень самоконтролю, наявний […] протягом першого десятиліття життя, визначає прибутки, ставлення до заощаджень, фінансову стабільність, престижність професії, фізичне та психічне здоров’я, (не)вживання наркотиків і наявність або відсутність судимостей […] у дорослому віці. Цікаво, що цінність самоконтролю для прогнозування співвідносна із такими показниками, як загальний інтелектуальний розвиток або соціоекономічний статус родини»). Детальніше про це йдеться у п’ятому розділі.

88 Baumeister and Tierney,Willpower, p. 11; Duckworth, Peterson, Matthews, and Kelly, “Grit”, p. 1098; Duckworth, “The Signi.cance of Self-Control”, p. 2639; Duckworth, Quinn, and Tsukayama, “What No Child Left Behind”, p. 445; Inge-Marie Eigste, Vivian Zayas, Walter Mischel, Yuichi Shoda, et al., “Predicting Cognitive Control from Preschool to Late Adolescence and Young Adulthood”, Psychological Science 17, no. 6 (2006), pp. 478–84.

89 Je.rey S. Gurock ed., American Jewish Life 1920–1990, American Jewish History, vol.4 (New York & London: Routledge, 1998), pp. 112–3 (зазначено, що більшість сирійських євреїв в Америці живуть у Брукліні, що вони «орієнтовані радше на бізнес і небагато хто з них навчається в університеті» і що «молоді подружжя часто вирішують лишитися у спільноті»); див. також Morris Gross, Learning Readiness in Two Jewish Groups (New York: Center for Urban Education, 1967); Hayyim Cohen, “Sephardi Jews in the United States: Marriage with Ashkenazim and Non-Jews”,Dispersion and Unity (Jerusalem) 13–14 (1971– 72), pp. 151,152–3; Zev Chafets, “The Sy Empire”, New York Times, October 14, 2007.

90 MatthewBowman, The Mormon People: The Making of an American Faith (New York: Random House), pp. 182, 200; див. також ibid., p. 180 (у мормонстві середини ХХ століття переважав «теологічний консерватизм, який відкидав захоплення наукою і логікою в ім’я зосередження на релігійних текстах»); Gregory A. Prince and Wm. Robert Wright, David O. McKay and the Rise of Modern Mormonism (Salt Lake City: University of Utah Press, 2005), p. 160 (цитуючи президента Церкви Ісуса Христа святих останніх днів Девіда МакКея, «мета справжньої освіти — виховати характер, а наука, історія та література — лише способи досягнути поставленої мети»).

91 President Spencer W. Kimball, “Education for Eternity” (address delivered at Brigham Young University, Sept. 12, 1967) (in part quoting then-BYU president Ernest L. Wilkinson), режим доступу: http://education.byu.edu/edlf/archives/ prophets/eternity.html.

Відгуки про книгу Три сили. Як виховують в успішних спільнотах - Емі Чуа (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: