Повелитель таємниць - Cuttlefish That Loves Diving
,
Коли Панатія зробив крок убік, Герман Горобець тримав у лівій руці ляльку, козячу шкуру та урну і простягнув праву долоню. Потім він використав свій палець як ручку і намалював вертикальну лінію, що складається з кількох секретних символів на прозорій стіні.
= .
Під час цього процесу Кляйн опинився перед дилемою. Він не був упевнений, чи малювати йому символ Заратула, чи символ родини Антігонів.
= ,
Хоча він вважав, що Заратул проблематичний і має схему, він відчував, що принизив цю могутню фігуру, заспокоївшись. Якщо єдиною метою Заратула було завдати шкоди йому та всім іншим, то йому не потрібно було згадувати про відчинення дверей. Все, що йому потрібно було зробити, це терпляче чекати, щоб досягти своїх цілей.
, =
Крім того, коли аура сірого туману була повністю відірвана від Кляйна туманним містом, він не міг зрозуміти, чому Заратул націлився на нього.
, . = = =
Тому його остаточне судження полягало в тому, що мета Заратула полягала в тому, щоб переконати когось відчинити двері, щоб дозволити Йому отримати щось або втекти від чогось. Що стосується того, чи була небезпека після того, як двері відчинилися, то це не входило в Його міркування. Якщо розвіювання попелу було справжнім і досить важливим, то, швидше за все, після виїзду він був би у відносній безпеці. Словом, небезпека була на кожному кроці.
, 50%.
Це також означало, що символ відчинення дверей Заратула був реальним, і ймовірність того, що він не несе ніякої небезпеки, становила 50%.
= = .
А з іншого боку, записник сім'ї Антігона не обов'язково був добросердим. Сцена, яку Кляйн бачив з ворожінь, які він робив над сірим туманом, і інформація, яку він отримав від Заратула, і той факт, що Заратул втратив контроль і збожеволів, він міг визначити, що головна вершина скарбів гірського хребта Горнацис Антігона цілком може бути привабливою пасткою. Потім, чи були якісь приховані ризики в складній картині, наведеній блокнотом, це потрібно було розглянути.
= = =
З одного боку це тигр, а з іншого – вовк. Це остаточний вибір меншого зла Крім того, символ сім'ї Антігона означає вхід до скарбниці. Це не означає, що його можна використовувати для того, щоб піти Як міркував Кляйн, він не переставав малювати, швидко підходячи до частини, яка відрізнялася від інших.
,
У цю мить він кинув погляд на Панатію і побачив, що в її очах блищить усмішка. Відчувалося, що у неї з'явилося бажання спробувати.
, - .
Вона, як старший підбурювач, повинна вміти контролювати свій вираз обличчя Крім того, вона щойно побачила символ відчинення дверей, і серце Кляйна заворушилося, коли він дозволив маріонетці намалювати символ, наданий Заратулом.
, .
Незабаром було намальовано складне вертикальне око.
.
Чисте світло огортало місцевість, коли вони перетинали візерунки і нарешті збиралися разом.
. =
Серед вражаючого спалаху світла на стіні з'явилися ілюзорні подвійні двері, наповнені таємницею. Через поштовх від він повільно відкрився.
-
За дверима стояла стародавня кам'яна плитка та стіни з дірками, які вони бачили раніше. Все було дуже тихо і відхилень від норми не було.
, =
У цей момент фігура Панатії раптово розбилася, перетворившись на уламки дзеркала.
=
В цей же час дама в чисто білому халаті з'явилася перед Германом Горобцем і пройшла через двері.
.
А в її руці була ще одна потворна маріонетка, заплямована кров'ю, її шия була обвита пасмом волосся.
‘ =
Що ж до тієї, що була в руці Германа Горобця, то вона перетворилася на шматок скла.
=
У плані магічних ілюзій Демонеса Відчаю в кілька разів перевершувала Кляйна.
, - ,
Після того, як Панатія першою пройшла через двері, вона напівобернулася і зіткнулася з Горобцем Германа, показавши божевільну і дражливу посмішку. Чорне полум'я злетіло з її долоні, коли вона запалила ляльку.
! !
У цей момент вона ніби говорила: Відчай! Пориньте в найглибшу яму відчаю саме тоді, коли з'явиться надія!
!
Тільки тоді Кляйн зрозумів, що прокляття не можна відвернути або витримати за допомогою замінників паперових фігурок!
.
Панатія відразу ж розвернувся, готуючись вирушити з туманного містечка і старовинного собору, боячись, що станеться нещасний випадок.
=
У цей момент її очі раптом завмерли.
= =
Її тіло розсипалося, перетворюючись в одне дзеркало за іншим. Однак вона не змогла подолати відстань більше десяти метрів між собою та дверима.
,
За секунду-другу Панатія видала різкий крик, коли невидимі нитки та густе чорне волосся завивалися навколо неї, скували її всередині. Її зовнішність була вкрита чорним полум'ям, коли вона вмерзла в шари льоду.
, . =
Раптом все це розпалося. Демонес відчаю Очі Панатії випромінювали ясний, глибокий розпач і жаль.
Вираз її обличчя швидко став жорстким, оскільки її шию, здавалося, тримала невидима рука. Все її тіло піднялося в повітря і повисло там, очі потроху закочувалися назад, але погляд залишався бездоганним.
, ‘
Збоку від дверей тіло горобця Германа було огорнуте чорним полум'ям і почало танути, як віск. Що ж до пана А., який планував залетіти у двері, то він почав блювати, блюючи один свіжий гриб за іншим. Його тіло почало проростати грибами, наче щойно пройшла мряка.
.
Перш ніж Герман Горобець втратив зір, сцена за дверима зачинилася, відкривши порожнє фойє.
, . =
Ні, вона не була порожньою. У повітрі висіло ще більше трупів. Вони були різного віку і статі. Одні були одягнені вишукано, інші розкішно, старовинно або невимушено.
. , !
Ці трупи були схожі на ті, що висіли в соборі. Всі вони спливали вгору, коли приходили і йшли, ніби грали у грандіозному мюзиклі, точно відображаючи мюзикл про повсякденне життя та деталі, які має бути в місті!
.
Кляйн побачив, що за цими повішеними трупами ховається прозоре і слизьке щупальце. Він був покритий складними візерунками, всередині яких була прихована таємниця. Здавалося, що це може звести з розуму будь-кого.
Незліченні щупальця простягалися вглиб фойє, і там стояв старовинний величезний кам'яний стілець. Його поверхня була інкрустована тьмяним золотом і дорогоцінним камінням.
!
Цей Кляйн напружився, не вагаючись заплющивши очі і розірвавши зв'язок з маріонеткою!
=
У його уяві спливла сцена, яку він бачив зі свого попереднього ворожіння.
. =
На величезному стільці сиділи незліченні напівпрозорі опариші, які скупчилися разом. Вони повільно