«І бачив я звірину...» - Віктор Васильович Савченко
5. Найвідомішим і, мабуть, найзначущішим жіночим ім’ям християнського світу є Марія. Воно походить від староєврейського Маріам і означає звеличена, піднесена. Жінкам, що носять це ім’я, притаманні висока духовність і непохитна цілеспрямованіть. За нумерологією Марія — натура замкнена, малоприступна зовнішнім впливам, самолюбна, хоча й не егоцентрична. Вона більше любить віддавати ніж брати, але робить це винятково з власної ініціативи, а не за примусом. Вона чуйна, схильна до благодійництва, але проявляє цю схильність, виходячи з власних уявлень про добро і зло. Будучи дуже збудливою, вона ніколи не випускає цю рису характеру з-під жорсткого контролю розуму.
Ім’я Марія має ще три версії значень: «гірка», «вперта», «кохана».
Одружившись, Марія стає основою шлюбного союзу. Від чоловіка вона вимагає не стільки любові, скільки відданості сімейним інтересам.
Це ім’я — архетип. Енергетика його надзвичайно висока. Дослідник П’єр Руже, який вивчав вібрації людей з різними іменами, наводить нижню межу вібрацій 35000 і верхню — 130000 коливань за секунду. А всі можливі форми взаємин між людьми відбуваються в межах 95000 кол./с., тобто це середня величина вібрацій. Частота коливань жінок з іменем Марія становить 120000 кол./с., тобто близька до максимальної. За даними цього ж дослідника, здатність до реалізації потенційних можливостей, що ними володіє носій імені Марія, становить 95 %. Для більшості імен середня величина цього показника значно менша.
6. Тому стає зрозумілим, чому Сина Божого було довірено Вищою Силою народити жінці саме з іменем Марія. Її вже з дитинства щось вело до цієї місії. Батьки Іоаким і Анна, які походили з роду Давидового, виховували дівчину в Єрусалимському храмі. Тут вона проводила весь час за рукоділлям, читанням священних текстів та молитвами. В чотирнадцять літ вона збиралася присвятити своє життя служінню Богові.
З усієї біографії Марії — правдивої і вигаданої можна зробити висновок, що Ісус ще до народження був посвячений у пророки глибоким бажанням матері. Синів, посвячених у такий спосіб своїми матерями, називають «назореями».
Прикладом може бути Анна, дружина Елкани, котра, будучи безплідною, прохала в Бога: «Господи Саваофе! Якщо ти зглянешся на печаль раби Твоєї і згадаєш про мене і даси рабі Твоїй дитя чоловічої статі, то віддам його Господу в дарунок на всі дні життя його…» І спізнав Елкана Анну, жону свою, і згадав про неї Господь. Через якийсь час зачала Анна й народила сина і дала йому ім’я Самуіл, бо, казала вона, від Господа випросила його.»
Сам-у-іль праєврейською означає Внутрішнє осяяння Бога. Мати, відчуваючи себе освітленою новим життям, що виникло всередині неї, бачила в цьому сутність самого Бога.
Аналогічний приклад з’яви на світ Самсона. Ангел сповістив матері Самсона, що вона «зачне і народить сина і бритва не торкнеться його голови, тому, що від самого лона немовля буде назореєм Божим і він почне рятувати народ Ізраїля від руки фелистимлян.»
Цікавий вислів пророка Ієремії: «4 І прийшло мені слово Господнє, говорячи: 5 «Ще поки тебе вформував в утробі матері, Я пізнав був тебе і ще поки ти вийшов із нутра, тебе послав, дав тебе за пророка народам!»
Прихід у світ таких особистостей, як Самуіл, Самсон, Ієремія та подібних до них, не можна пояснити законами спадковості. Зачаття й народження їх відбувається за участі Вищої Сили. А вже прихід Ісуса, сутності, яка покликана змінити ментальний план людства, не можна пояснити нічим іншим, крім того, що це, справді, Син Божий. Пророки знали про нього за багато століть до народження. Стає зрозумілою фраза, мовлена Христом фарисеям: «Істину, істину кажу вам: перед тим, як був Авраам, Я єсмь.»
7. Перші християни вважали Ісуса сином Йосипа. Та й апостол Матвій дає родовід Йосипа, аби довести походження Ісуса від царя Давида. Це вже пізніше у Христовій вірі виникло положення про непорочність зачаття.
Марія була причетна до Єрусалимського храму, до його містерій. Такі жінки благають Вищу Силу втілитися в їхню плоть, щоб у світі міг з’явитися пророк.
Для появи у світ Божої сутності потрібна обрана «посудина», мати високої чистоти, яка всім настроєм свого морального єства притягує у свою плоть і кров Сина Божого. Такою була Марія Богородиця.
«26 А шостого місяця від Бога був посланий Ангол Гавриїл у галілейське місто, що йому на ім’я Назарет, 27 до діви, що заручена з мужем була, на ім’я йому Йосип, із дому Давидового, а ім’я діві — Марія; 28 І, ввійшовши до неї, промовив: Радій, благодатна, Господь із тобою! Ти благословенна між жінками!» 29 Вона ж затривожилась словом, та й стала роздумувати, що б то значило це привітання. 30 А Ангол промовив до неї: «Не бійся, Маріє,— бо в Бога благодать ти знайшла! 31 І ось ти в утробі зачнеш, і Сина породиш, і даси йому імення Ісус.32 Він же буде Великий, і Сином Всевишнього званий і Господь Бог дасть йому престол його батька Давида. 33 І повік царюватиме він у домі Якова, і царюванню його не буде кінця» (Єв. від Луки).
8. Діва Марія прийшла у світ у роки останньої чверті останнього століття до нашої ери. Починалися смутні часи для її народу. Водночас наближалася до своєї критичної межі активність Темного сателіта (див. графік 3 розділу «Темний сателіт (Орб)». Відтак загострювалося протистояння між поневоленими іудеями та римлянами, і взагалі між людьми. Ширилися чутки про скорий прихід Месії — нового царя іудейського, покликаного звільнити народ від поневолювачів. Це були часи піднесення також національної свідомості та очікування божої милості. Стіни єврейських осель, на відміну від римських та грецьких, прикрашених веселими жанровими малюнками, були вкриті священними висловами з Тори. У такій ситуації формувалася свідомість майбутньої Богородиці.
А через 1800 років (точніше 1835 р.), у час, коли Темний сателіт наближався до своєї максимальної активності і найгустішої його тіні на землі, у людський світ було скинуто сутність анти-Марії, лоно якої стане «місцем виходу» анти-Христа.
Ось що пишеться про неї в УРЕ (т.15): «Відзначалася силою