Українська література » Публіцистика » Четверта світова. Інформаційно-психологічна війна - Микола Іванович Сенченко

Четверта світова. Інформаційно-психологічна війна - Микола Іванович Сенченко

Читаємо онлайн Четверта світова. Інформаційно-психологічна війна - Микола Іванович Сенченко
структури фондів, центрів, ліг, масонських лож тощо можна боротися тільки мережевою структурою, якою і є козацькі загони.

Головний висновок із усього сказаного: або ми навчимося розбудовувати організації сучасного типу, або ми приречені на поразку.



Самоосвіта козацьких загонів і їх формування

Для отримання перемоги в Четвертій світовій війні ми всі повинні знати її форми і методи, бути здатними за окремими фактами і подіями бачити всі сценарії можливого розвитку подій, вміти розкрити їх направленість і виробити заходи з протидії. Нас цьому ніхто ніколи не вчив. Інформаційно-психологічні технології саме й розраховані на наше незнання процесів і нерозуміння їх. Тому самоосвіта — це завдання номер один для козацьких загонів.

На сьогодні вже розроблено програми самоосвіти, є інформаційні матеріали, які дають можливість розібратися в усіх сферах суспільного життя й сформувати правильне уявлення про процеси, що відбуваються. Ми повинні сформувати власну інформаційну систему самоосвіти і просвіти.

Процес формування козацьких загонів повинен тривати безперервно. Це своєрідний наступ, і від кожного із нас залежить, рухаємося ми вперед чи зупинилися і знову тупцюємо на місці. Тому другим важливим завданням є мобілізація свого оточення.

Ось що радить руський учений В. Задерей: «Візьміть аркуш чистого паперу і випишіть усіх ваших знайомих за наступними категоріями: родичі, колеги, сусіди за місцем проживання, знайомі і друзі. Зробіть аналіз усього списку на предмет: який стан кожної людини, чи готова вона до активної діяльності, чи «порожньодуха».

Виберіть хоча б десятеро людей, з якими, на ваш погляд, варто говорити про щось. Ознайомте їх з цим матеріалом, проведіть бесіду. Завдання: упродовж місяця після особистої мобілізації сформувати навколо себе групу з п'яти осіб. Більше не потрібно, з більшою кількістю людей важко підтримувати зв'язок». П'ять людей протягом місяця — реально. Для того, хто не сидів склавши руки, а діяв, це не проблема. У цих людей є коло однодумців і завдання може бути розв'язане.

Проте є такі соціальні категорії людей, які підлягають мобілізації в першу чергу. Це існуючі козацькі формування і офіцерський корпус країни, в першу чергу — офіцери запасу. Саме вони сьогодні найпідготовленіші й здатні вийти на передові рубежі інформаційно-психологічної війни і зайняти чільне місце в козацьких загонах.

Друга соціальна категорія, яка підлягає першочерговій мобілізації, — це існуючі козацькі формування. Сьогодні необхідно, щоб кожен чоловік став козаком: працював і одночасно вів посильну інформаційну війну за свободу свого народу.

Відродження козацтва, не бутафорського, а справжнього, бойового — це не просто відродження традицій, форми, звичаїв, а й бойового духу часів Богдана Хмельницького, духу воїна, духу трудівника. Ті з козаків, хто це розуміє, повинні першими вступити до козацьких загонів і вести визвольну боротьбу. Якщо мобілізувати тільки офіцерський корпус і козацтво — це уможливить створення потужної організації, здатної в надзвичайно стислий термін змінити ситуацію в країні.

За півроку можна мобілізувати майже півтора мільйона чоловік. Це реально, якщо ми усвідомимо катастрофічність нашого становища. Якщо ще хтось має ілюзію, що все зміниться без нашої активної участі, то ми ніколи не зберемо таку кількість людей.

Якщо ж не зберемо, то втратимо свої землі, свою країну. Проте краще не доводити до крайнощів, а слід максимально скоротити термін формування сучасної боєздатної структури, що забезпечить захист Батьківщини, її свободу і незалежність.

Безумовно, формування козацьких загонів не є самоціллю, а лише засобом, інструментом впливу на соціально-економічні і політичні процеси в українському суспільстві. Яким же чином люди, що не мають влади, не мають доступу до засобів масової інформації, можуть впливати на ці процеси?

В інформаційних війнах, що ведуться в рамках великих систем, а суспільство — це велика система, діють певні закони, знання яких дає можливість суттєво впливати на функціонування такої суперсистеми. Один із таких законів — закон автосинхронізації. Суть його полягає в тому, що коли певна кількість елементів суперсистеми починає діяти синхронно в одному напрямі, тоді й усі інші елементи починають діяти в цьому ж напрямі. Ще жерці Давнього Єгипту помітили, що світлячки в долині річки Ніл блимають то хаотично, то синхронно. Все залежить від кількості тих, що починають миготіти. Критична маса елементів становить 5 відсотків у спокійному режимі функціонування системи і 1–2 відсотки в стані збудження. Тому якщо в суспільстві є соціальна спільнота, яка становить один відсоток населення і здатна діяти за єдиною командою, тоді все суспільство можна скерувати діяти в потрібному напрямі.

Для створення такої соціальної спільноти латентні структури використовують масонські ложі, сіоністські організації, хабадські структури тощо. Маючи поміж своїми членами інформаційні зв'язки, вони подають команди, які миттєво виконуються.

Тепер запитаймо себе: а чи можемо ми, український народ, титульна нація, проти якої ведеться інформаційно-психологічна війна, яку знищують, застосовуючи всі види зброї, використати цей механізм для протидії цим нищівним процесам? Безумовно, можемо і повинні використати цей останній шанс і отримати перемогу в Четвертій світовій війні. Нам це зробити простіше, наша мета зрозуміла, тому що відповідає інтересам більшості народу України. Наша кадрова база — це 97 відсотків населення, натомість «п'ята колона» (явні паразити і мародери) становить максимум 3 відсотки. До того ж, ми розкриваємо їхні технології, а вони займаються маніпуляціями свідомості. Таким чином, ми маємо значні переваги. Нам тільки не вистачає досвіду такої діяльності і таких фінансових ресурсів, які вони отримали на Першому етапі від західної демонічної цивілізації, а зараз їх підгодовують і місцеві олігархи. Але всі ці проблеми ми можемо вирішити, коли всім стане зрозумілою стратегія наших дій.

Отже, головне завдання на першому етапі — формування козацьких загонів у кількості 1–1,5 мільйона чоловік. Це та критична маса, що забезпечить запуск позитивних, творчих процесів. Проте це не означає, що формування козацьких загонів буде йти без практичної діяльності. Ми повинні щоденно проводити операції інформаційно-психологічного напряму, роз'яснюючи цілі і методи Четвертої світової війни і активно розпочати підготовку до виборів народних депутатів різних рівнів.

Сьогодні вже готуються групи «інформаційних бойовиків», які спільно з структурами на місцях проводитимуть операції, забезпечуючи перемогу наших кандидатів.

З поступовим накопиченням сил можна буде

Відгуки про книгу Четверта світова. Інформаційно-психологічна війна - Микола Іванович Сенченко (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: