Українська література » » Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен

Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен

---
Читаємо онлайн Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен
хвоста.

Пізнавши початкове дао, можна зрозуміти всі нинііснуючі закони буття, Зрозумівши стародавні витоки створення світу, можна осягнути принципи і закони дао.

Вірш 15. Тонке і глибоке розуміння

В давні часи, люди, наділені вищою чеснотою і ті, що слідували дао, мали тонке сприйняття і глибоке розуміння всіх речей.

Такого розуміння і сприйняття не мають тепер звичайні люди.

І оскільки ці приховані якості не дано зрозуміти простим людям, то можна лише спробувати описати їх прояви наступною поведінкою і станами: ці люди в усьому були обережні, немов йшли по замерзлій річці; ці люди в усьому були пильні, немов були оточені, готовими до атаки, ворогами; ці люди були поважні і серйозні, немов гості, що прийшли на бенкет; ці люди, діючи, були легкі неквапливі, немов лід, що тане; ці люди були прості і природні, немов необроблена деревина; ці люди були відкриті, немов полонина; ці люди були непроникні, немов каламутнє джерело.

Хто може змусити каламутне і вируюче знову стати спокійним і прозорим?

Хто може змусити спокійне прийти в рух і почати поступово виявляти життєву силу?

Люди, що слідують дао, не прагнуть в усьому бути задоволеними собою, а оскільки вони не прагнуть до повного вдоволення собою, то й не відгороджуються від світу, а навпаки легко сприймають і створюють все нове.

Вірш 16. Досягнувши порожнечі оберігай спокій

Зроби свій розум і сприйняття порожніми і до крайності неупередженими.

Бережи спокій життя незмінним.

Коли все існуюче з'являється, я уважно дивлюся на весь шлях його розвитку.

Коли все навкруги цвіте і життя б'є ключем, я знаю, що кожне в результаті повернеться до свого коріння.

Повернення до коріння називається умиротворенням, умиротворення називається поверненням до життя.

Повернення до життя називається вічним законом світобудови.

Пізнавши вічний закон світобудови, можна вважатися просвітленим.

А не знаючи закону світобудови — невпопад робиш зло.

Той, хто пізнав цей вічний закон, стає всеосяжним.

Аякщо він всеосяжний, то стає неупередженим.

А якщо він неупереджений, то стає різнобічним.

А якщо він різносторонній, то стає природним.

А будучи природним, він містить в собі дао. Але дао вічно!

І це значить, що для життя такої людини не існує більше небезпеки.

Вірш 17. Коли всі справи складаються добре природним чином

Найкращий правитель той, про якого люди не знають.

Гірше, той правитель, який близький до підданих і народ його вихваляє.

Ще гірше той правитель, якого бояться.

Ще гірше той правитель, якого зневажають.

Коли в промовах правителя не вистачає щирості — йому не вірять.

Найкращий правитель не поспішає з виданням указів.

І тому-то, коли все в справах виходить накраще, народ думає, що так і повинно було бути самого початку.

Вірш 18. Велика гуманність і велике благородство

Коли дао відкинуто, виникають гуманність і благородство.

Коли з'являються хитрість і спритність, з'являється і лицемірство.

Коли виникають чвари в сім'ї, виникає синівська шанобливість і батьківська любов.

Коли країна загрузла в смуті і заворушеннях, тоді і побачиш, хто дійсно чесний чиновник.

Вірш 19. Зменшуючи користь позбувайся спритності розуму

Відмовившись від спритності розуму, люди можуть отримати в сто разів більше користі.

Поклавши край праведності, народ повернеться до синівському боргу і батьківської любові.

Поклади край хитрості, відмовся від прибутку — і не стане злодіїв і розбійників.

Ці три якості: спритність, праведність і хитрість, — походять від нестачі знань.

Тому необхідно вчити народ належним знанням, вказувати йому належний шлях.

І треба самому бути, немов нефарбовані проста нитка, немов деревина без різьблення.

І потрібно самому зберігати своє природне єство, зменшувати користь і звільнятися від бажань.

Поклади край вченню про праведність і мудрость!

Ось тоді і зникнуть турботи і приводи для занепокоєння.

Вірш 20. І тільки я один відрізняюся від інших

Наскільки велика різниця між вишуканим словом і простим словом, якщо вони означають одне і теж?

Скільки спільного у краси і потворності?

Те чого бояться інші люди, ти сам не можеш не боятися.

Дух безмежний! Йому немає кінця!

Всі люди радісно жваві, немов прибувають на пишному бенкеті, немов навесні піднялися на вежу для милування пейзажем.

І тільки я, сам, спокійний і байдужий та не виставляю себе на світло.

Я неясний, немов немовля, якє ще не вміє радіти.

Я втомлений і спустошений, немов мандрівник, ще не знайшов місце ночівлі.

У всіх всього в надлишку, тільки у мене, здається, всього в недостачі.

У мене дійсно є тільки моє дурне серце!

Коли інші сяють і засліплюють, тільки я лишаюся тьмяним і неясним.

Коли інші зібрані і жорсткі, тільки неуважний і великодушний.

Безмежне! Воно наче море.

Нестримне! Воно немов ураган.

Всі люди мають здібності, і тільки я один групий і неотесаний.

Я так відрізнялася від інших, тому що дуже ціную пізнання дао!

Вірш 21. Пустота — це форма де

Форма де визначається дао, але саме дао не має форми.

Воно і туманно, і неясно, але всередині нього є образи.

Воно і туманно, і неясно, але всередині нього все суще.

Воно і глибоке, і темне, але в середині нього є першооснова, але ця першооснова і є найреальніше, справжнісіньке з усього.

Цій першооснові можна вірити, на неї можна покладатися.

З давніх-давен і до наших днів ім'я дао ніколи не зникне, а, спираючись на дао, можна спостерігати початок і кінець всього існуючого.

Звідки я знаю де початок усього існуючого? Я дізнаюся це по дао.

Вірш 22. Мудрець, що осягнув дао, застосовує це…

Небезпека може стати безпекою, криве може вирівнятися, низька і пусте може піднятися і наповниться, старе може стати новим, нестача може стати достатком, жадібність може призвести до помилок і обмеженості.

Тому мудрець, що пізнав дао, діючи і здійснюючи щось в Піднебесній, бере ці знання за основу.

А ще:

Він не покладається лише на те, що побачила сам, тому бачить ясно.

Він не самовпевнений, тому уникає омани і помилок.

Він не восхваляє себе, тому домагається успіху.

Він не обмежений, тому вічний.

І саме тому, що він ні з ким не бореться, в Піднебесній ніхто не може побороти його.

Хіба ці слова древніх не мають сенсу: «Небезпека може стати безпекою…»? Все, про що в них йшлося дійсно досяжно!

Вірш 23. Бути небагатослівним — природно…

Бути небагатослівним — природно.

Ураганний

Відгуки про книгу Біблія саморозвитку. Ілюстроване видання. Наполеон Гілл. Думай і багатій. Лао Цзи. Дао-де-цзин. Джеймс Аллен. Як людина мислить - Джеймс Аллен (0)
Ваше ім'я:
Ваш E-Mail: