Зламана коханням - Ксенія Євчук
Звісно, я.
Хтось сумнівається?
Я — ні.
— Цікаво почути.
— Ти. Моя жінка говорить про вас, бляха, увесь час. Я навіть не зміг відволікти її.
— Що я можу зробити?
— Забрати Афіну кудись подалі від нас, щоб я знову відчував тіло своєї жінки. Ти міг би це зробити для мене?
— Відразу, як ти купиш мені пентхаус на іншому півострові.
Останній листок відлітає в смітник, і я роблю ще один ковток алкоголю.
У грудях горить від смаку, і мені стає краще.
— Тобі потрібен син, щоб у Девіана був хтось такий, яким є ти для мене.
— Чудовим чоловіком, без якого ти не можеш жити?
— Я люблю тебе, і ти це знаєш. Але не зазнавайся, я зміг би якось прожити без тебе.
— Це відбудеться тоді, коли Афіна цього захоче.
— Наші діти знатимуть закони з самого дитинства. Для Афіни ще щасливий кінець з тим, що ні ти, ні я не зважаємо на закони мафії.
— Це наші помилки, які зникнуть у нашому поколінні.
І це не щасливий кінець для Афіни.
Це початок як для неї, так і для мене.
За декілька годин уже темніє, і ми готові повертатись.
Чим же могла себе зайняти моя дівчина весь цей час?
Рафаель піднімає слухавку і світиться, ніби дитина на Різдво.
Хто ж це може бути, як не Ларія.
— Навіщо тобі він?
Я поправляю свій ніж, коли Рафаель різким рухом подає мені свій телефон.
— Що?
— Візьми, Ларія має щось тобі сказати.
Я беру телефон, і захекана жінка дихає в трубку. Голос Девіана на задньому фоні, що жадає уваги своєї матері.
— Любий, Афіна трішки збрехала мені, коли казала, що збирається до магазину.
— Бляха, що ти кажеш?
— Вона в клубі. Я вже перекинула тобі геолокацію.
— Якого біса?!
— Не підвищуй тон, — попереджає Раф, тягнучись, щоб забрати з моїх рук телефон.
— А охорона? Де вони?
— Я дозволила їй піти без них. Я не знала.
— Блять, як можна не знати, що за нею потрібен табун охоронців, щоб вона не втрапила в халепу? Ти ж її сестра! — я сам зриваюсь на крик і, щоб не сказати чогось зайвого, віддаю телефон і прямую до своєї машини.
Вже швидше, майже біжучи.
Перевіряю свій телефон і звіряю геолокацію.
Серед усіх клубів, які є в Сицилії, вона обрала саме цей.
Клуб, який не належить ні Стідді, ні людям, з якими в нас зв'язки. І це навіть не клуб Ндрангети.
Це тупо діра посеред рівної дороги.
І звісно, вона там, бо срані пригоди — це те, як її мали назвати при народженні.
Злість бурлить у моїй крові, змушуючи стискати кермо так, ніби я можу розчавити його голими руками. Якби я міг, я вже зараз був би там, видираючи її з тієї діри, яка називається Печерою. Чому вона завжди лізе туди, де найгірше? Чому її завжди тягне туди, де небезпека?
Якби ж я міг залізти в її голову...
Дорога розливається переді мною, і я натискаю на газ, пропускаючи мільйони думок про те, що може з нею трапитись. Я ж це передчував. Я знав, що цей вечір не мине спокійно. Чорт забирай, я відчув це ще тоді, коли побачив її вперше. Це постійне прагнення кинути виклик долі, зламати правила.
Я не повинен був залишати її без нагляду навіть коли там стільки людей і навіть її сестра.
Тепер, коли залишилося декілька хвилин, щоб добратися до того клубу, я відчуваю, як злість змішується з адреналіном.
Ця дівчина – моя власна персональна катастрофа. І навіть якщо доведеться рознести той клуб на шматки, я все одно знайду її, витягну звідти і нагадаю, кому вона належить.
Машина, яку відправив за мною Рафаель спиняється на декілька метрів позаду мене.
Я махаю їм рукою, щоб залишались на своїх місцях і не йшли за мною.
Будівля така, як про неї й говорять.
Ніби під завалами, пофарбований лише другий поверх.
Саме той поверх, де з вікна миготить світло.
Навіть якби це місце було під землею, ця дівчина б знайшла його і злилась із натовпом, збираючи неприємності на свою дупу.
Всередині на всю гучність лунає пісня "Back to black" і я затикаю вуха, проходячи повз колонок, що б'ють по перепонках.
Сходи такі ж старі, як і сама будівля.
Люди всюди, здебільшого чоловіки.
Занадто багато людей на одне приміщення. Це, бляха, однозначно не Печера.
Мені важко не знайти Афіну.
Вона відразу кидається в очі, стоячи на сцені.
В її руці уявний мікрофон, а по різні боки від неї стоять ще п'ятеро людей. І всі вони стоять на одній нозі, похитуючись.
Дивно, що дівчина ще не впала, викрикуючи приспів до пісні.
Хтось з натовпу кричить, підтримуючи людей на сцені.
Вона так сяє, зриваючи свій голос, ніби це найкраща забавка на світі.
Я починаю пробиратися крізь натовп, ігноруючи тих, хто штовхає мене, намагаючись зупинити. Її погляд не зустрічається з моїм, вона занурена в цей дурний спектакль. У мене всередині все кипить. Вона має бути зі мною, а не тут, не з цими ідіотами.
Я піднімаюсь на сцену, не зважаючи на те, що на мене кричать. Один з чоловіків, що стоїть поруч з нею, намагається торкнутися її плеча, але цього разу я не стримуюсь.
Мій ніж з'являється в руці так швидко, що він навіть не встигає зрозуміти, що сталося. Різкий рух, і я ріжу йому палець. Кров бризкає навколо, і він відскакує назад, зойкаючи від болю. Падає на землю, оглядаючись по різні боки, ніби під наркотиками.
Це привертає її увагу. Вона, нарешті, дивиться на мене, і я бачу, як шок і страх змінюють вираз її обличчя. Вона пробує відстрибнути але я швидко піднімаю її на руки, вириваючи з її рук чийсь крем для обличчя.
— Ми йдемо, — шиплю, не зупиняючись на півдорозі. Вона починає опиратися, але я тримаю її міцно, спускаючи зі сцени.
Натовп навколо розступається, бачачи кров на моєму ножі і відчуваючи мій гнів. Ніхто не насмілюється підійти ближче.
— Лансе, пусти мене! — намагається вирватись, але я не слухаю. Притискаю її до себе міцніше, рухаючись до машини.